الکس فرگوسن پس از تعهد به فقر با مارکوس راشفورد تیم می شود

الکس فرگوسن پس از تعهد به فقر با مارکوس راشفورد تیم می شود

الکس فرگوسن گفت که به آنچه مارکوس راشفورد برای فقرا در انگلیس انجام داده افتخار می کند.© اینستاگرام


الکس فرگوسن ، مدیر سابق منچستر یونایتد برای مقابله با فقر غذایی کودکان با مارکوس راشفورد همکاری کرده است. راشفورد ، مهاجم یونایتد ، به دنبال مبارزات اخیر خود ، MBE دریافت کرد که دولت تصمیم خود را در مورد تأمین غذای رایگان مدرسه برای کودکان در طول تعطیلات تغییر داد. اکنون این جوان 23 ساله گفته است که فرگوسن قرار است تا 2 میلیون پوند (2.6 میلیون دلار) در برابر خیریه FareShare که راشفورد سفیر آن است ، تعهد کند. درخواست تجدیدنظر در Times با هدف جمع آوری کمکهای مالی است و راشفورد نشان داد که فرگوسن ، در کنار مایکل موریتز ، میلیاردر ، کمکهای مالی را با مبلغ فوق الذکر مطابقت داده و اخبار را “باورنکردنی” توصیف کرد.

اخبار

فرگوسن 78 ساله در شرایط سخت در گلاسکو بزرگ شد و معتقد است راشفورد در برجسته کردن مشکلات خانواده های سراسر انگلیس کار بزرگی انجام داده است.

وی در مصاحبه ای با تایمز گفت: “شما باید از تعداد افرادی كه به غذا احتیاج دارند شوكه شوید.”

“ماركوس چشم همه را در انگلیس باز كرده است. كاری كه او انجام داده خارق العاده بوده است و ما به همین دلیل به او بسیار افتخار می كنیم.

تبلیغ شده

“کاری که مارکوس انجام داده این است که او در این راه هدایت شده است – مردم خواهند گفت ،” آن پسر تنها 23 سال سن دارد. “افرادی که در سنین بعدی هستند … باید بگویند ،” من می توانم کاری انجام دهم “.”

راشفورد هرگز زیر نظر فرگوسن بازی نکرد و اولین بازی خود در یونایتد را به عنوان یک بازیکن 18 ساله انجام داد سه سال پس از بازنشستگی رئیس افسانه ای در سال 2013.

مباحث ذکر شده در این مقاله