الکساندر زورف برای رسیدن به فینال مسترز پاریس ، رافائل نادال را شکست داد

الکساندر زورف برای رسیدن به فینال مسترز پاریس ، رافائل نادال را شکست داد

الكساندر زورف در ست های مستقیم رافائل نادال را مغلوب كرد تا در آخرین بازی با دانیل مدودف به میدان برود.© توییتر


الكساندر زروف روز شنبه نمایش درخشانی را ارائه داد تا امیدهای رافائل نادال برای اولین بار در مسابقات مستر پاریس پایان یابد و در مقابل دانیل مدودف فینال برگزار كند. رده چهارم آلمان بر نادال در برسی آرنا غلبه کرد تا نیمه نهایی خود را 6-4 ، 7-5 به پیروزی برساند و دومین پیروزی متوالی خود را برابر 20 بار قهرمان گرند اسلم بدست آورد و همچنین در سال گذشته در مسابقات فینال تور ATP حضور داشت. Zverev به آمازون پرایم اسپورت گفت: “من بسیار خوشحالم ، که چگونه فصل برای من بعد از تعطیلات بسیار خوب ادامه داشت.” نادال در هفته جاری پیشنهاد تساوی با رکورد 36 عنوان مستر نواک جوکوویچ را داشت اما در عوض توجه خود را به تلاش خود برای موفقیت در فینال ATP قبل از رویداد پایان فصل که در 15 نوامبر در لندن آغاز می شود ، معطوف می کند.

اخبار

Zverev 23 ساله پس از ادعای پیروزی پشت سر هم در تورنمنت در کلن ، در 12 بازی پیروز است.

دویدن وی در پاریس یک فصل عالی را برای شماره هفت جهان ادامه می دهد ، وی همچنین در فینال US Open 2020 به فینال رسید تا فقط از دو موقعیت مقابل Dominic Thiem شکست بخورد.

Zverev پیشرفت خود را نسبت به کارهایی که با مربی جدید دیوید فرر در هنگام قفل ویروس کرونا انجام داده است ، کاهش داده است.

وی افزود: “بیشترین تأثیر زمان تمرینی بود كه در زمان استراحت كوید داشتیم.”

“من فکر می کنم ما بسیاری از چیزها را بهبود بخشیدیم و اکنون نشان داده شده است.”

تبلیغ شده

او مطمئن خواهد بود که به فینال روز یکشنبه می رود ، و 5-1 برابر مددف ، سوم رده بندی پیروز می شود ، که میلوس راونیچ را در نیمه نهایی با 6-4 ، 7-6 (4/7) شکست داد.

زورف که سال گذشته در فینال مسترز شانگهای مقابل مدودف شکست خورد ، افزود: “رو در رو یک چیز است ، اما در یک فینال همیشه متفاوت است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله