“افسانه مانند سونیل گاواسکار…”: رامیز راجا درباره اینکه چرا IPL 2023 برای “Dhonimania” به یاد می‌آید

در آخرین بازی خانگی CSK در فصل، گاواسکار پیراهن خود را از Dhoni امضا کرد.© YouTube

رامیز راجا، رئیس سابق کریکت بورد پاکستان (PCB) احساس می کند که فصل تازه پایان یافته لیگ برتر هند (IPL) برای MS Dhoni در خاطره خواهد ماند. اوایل این هفته، چنای سوپر کینگز از Dhoni در فینال IPL 2023 که برای اولین بار در تاریخ غنی مسابقات در روز رزرو برگزار شد، گجرات تایتانز را شکست داد. راجا ضمن یادآوری برخی از بزرگترین لحظات فصل، به حادثه مربوط به سونیل گاواسکار و دونی اشاره کرد. در آخرین بازی خانگی CSK در فصل، گاواسکار پیراهن خود را از Dhoni امضا کرد.

“این IPL به خاطر رنگ زرد و برای MS Dhoni در یادها خواهد ماند. فروتنی، Dhonimania، کاپیتانی، آرامش و حفظ او برای اعصار در یادها خواهد ماند. اما مهمتر از همه، این IPL برای لحظه به یادگار خواهد ماند. وقتی اسطوره ای مانند سونیل گاواسکار از ام اس دونی خواست تا روی پیراهنش امضا کند. مکمل بزرگ تری برای ام اس دونی وجود ندارد. این به خاطر استعدادهای جوان ضربتی مانند رینکو سینگ، شوبمن گیل، یاشاسوی جیسوال و روتوراج گایکواد در یادها خواهد ماند. رامیز رجا در کانال یوتیوب خود گفت.

راجا در ادامه در مورد IPL 2023، شانزدهمین دوره مسابقات را بهترین فصل تاریخ عنوان کرد.

این فصل همچنین به خاطر نام‌های بزرگی که نیمکت نشین شدند و بازیکنانی از کشورهای کوچک که نشان بزرگی از خود به جای گذاشتند، در خاطره خواهد ماند. برای این واقعیت که حتی اگر نام‌های بزرگی در کادر مربیگری داشته باشید، هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. این IPL برای هواداران، به خاطر شوت‌زنی عالی و شکار عالی در خاطره خواهد ماند. Jab bowlers wicket the toh wo ulte seedhe bhangde nahi daalta the، آنها ترجیح می‌دهند بازی خود را در موقعیت‌های فشار بالا ببرند. این مسابقات در خاطره خواهد ماند. برای بولینگ تایتان گجرات و بولینگ اسپین پا. این IPL فاکتور شگفت انگیزی داشت. هرگز در تاریخ IPL تماشایی به این بزرگی وجود نداشته است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله