“افریقای جنوبی یک ترفند را از دست خواهد داد اگر…”: دینش کارتیک در فاف دو پلسیس

ضربه گیر ویکت بان هند، دینش کارتیک، از فاف دو پلسیس کهنه سرباز آفریقای جنوبی برای بازگشت در کریکت بین المللی حمایت کرد و باید در تیم آفریقای جنوبی جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 انتخاب شود. دو پلسیس چراغی از ثبات در هنگام افتتاحیه ضربه زدن بوده است. در کنار ویرات کوهلی برای رویال چلنجرز بنگلور در IPL امسال، با این تیم که قبلاً بیش از 600 دوش برای تیمش جمع آوری کرده است.

در 13 بازی، دو پلسیس 702 ران با میانگین 58.50 و نرخ ضربه 153.94 را به ثبت رسانده است، با این که این بازیکن آفریقای جنوبی هشت نیم قرن را به ثمر رسانده است تا در موارد متعدد به شروعی خوب برای فرنچایز مستقر در بنگلور کمک کند. ICC.

Karthik – که برای چند سال هم تیمی du Plessis در RCB بوده است – از ثبات کاپیتان سابق آفریقای جنوبی شگفت زده نشده است و معتقد است که این بازیکن 38 ساله هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در سطح بین المللی دارد.

کارتیک در آخرین نسخه The ICC Review گفت: “من اصلا از فرم فاف تعجب نمی کنم زیرا فکر می کنم او بازیکن فوق العاده ای است. او همچنین یک رهبر بسیار خوب است.

“در چهار، پنج سال گذشته IPL، او بسیار ثابت بوده است و فقط یک سال دیگر را پشت سر گذاشته است که در آن ثابت تر، حتی موثرتر و حتی قدرتمندتر بوده است.”

در حالی که دو پلسیس اعلام کرد که در سال 2021 از کریکت تست بازنشسته شده است و آخرین بار در فوریه همان سال برای آفریقای جنوبی در سطح بین المللی بازی کرد، دست راست نشان داده است که آماده است دوباره برای پروتئاس ها در کریکت توپ سفید بازی کند.

باتر آفریقای جنوبی دارای رکوردی عالی در ODI در هند است، با به ثمر رساندن 394 دوش در 10 مسابقه به طور میانگین بیش از 65 و Karthik معتقد است که شرکت دادن فردی با تجربه در این تورنمنت کار بیهوده ای است.

کارتیک گفت: “من فکر می کنم آفریقای جنوبی یک ترفند را از دست خواهد داد اگر او را به جام جهانی نبرند. من فکر می کنم او آماده است. او کسی است که می تواند به عنوان یک رهبر و به عنوان یک ضربه زننده تفاوت ایجاد کند.”

بنابراین من واقعاً آرزو می‌کنم وقتی آفریقای جنوبی از او می‌پرسد، فاف می‌گوید بله، زیرا اگر او آنجا باشد، در جام جهانی تأثیرگذار خواهد بود.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله