اظهارات “خداحافظی” MS Dhoni پس از مسابقه CSK و KKR باعث می شود که هواداران از ضربان قلب پرش کنند.

حتی در سن 41 سالگی، MS Dhoni یک دارایی در زمین برای چنای سوپر کینگز (CSK) باقی می ماند. از آنجایی که قهرمان 4 بار لیگ برتر هند (IPL) در یک مسابقه لیگ فصل 2023 کلکته نایت رایدرز (KKR) را شکست داد، این مردان دونی بودند که به برتری رسیدند. در حالی که Dhoni زمان زیادی برای کمک با خفاش در زمین نداشت، او توانست تاثیر زیادی به عنوان کاپیتان و دروازه بان از خود به جای بگذارد. با این حال، اظهار نظر Dhoni پس از پایان بازی باعث نگرانی هواداران شد. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا این آخرین فصل Dhoni به عنوان بازیکن در IPL خواهد بود یا خیر، “Thala” مطمئناً نکات کوچکی را ارائه می دهد.

هر فصلی که IPL شروع می شود، هواداران و کارشناسان فکر می کنند که آیا این آخرین فصلی است که از Dhoni در پیراهن CSK به عنوان بازیکن می بینند یا خیر. پس از اینکه دونی چند روز پیش اعتراف کرد که این “آخرین مرحله دوران حرفه ای او” است، پس از بازی با KKR اظهاراتی “خداحافظی” کرد.

او گفت: “فقط از حمایت تشکر می کنم، آنها تعداد زیادی آمدند. بیشتر این بچه ها دفعه بعد با پیراهن KKR می آیند. آنها سعی می کنند با من خداحافظی کنند، بنابراین از جمعیت بسیار تشکر می کنم.” مراسم معرفی پس از بازی

در صحبت از مسابقه، Dhoni از نحوه عملکرد واحدهای بولینگ و باتینگ او در فصل تا کنون بسیار سرگرم شده بود.

“بولرهای سریع کار خود را انجام می دهند، همچنین اسپینرها در وسط. ویکت از یک طرف کوتاه بود، بنابراین ما باید ویکت های اولیه را می گرفتیم و فشار را حفظ می کردیم. آنها ضربات قدرت زیادی دارند، بنابراین ما باید به آنها احترام می گذاشتیم. اپوزیسیون من یک پایه روشن دارم، اگر کسی زخمی شود نمی تواند کاری انجام دهد.

“شما فقط حرکت کنید و به جوانان انگیزه دهید تا اجرا کنند. ما خوش شانس بوده ایم که همه بچه هایی که وارد می شوند، اجرا می کنند. (در رهانه) زمانی که به او اجازه می دهیم به شیوه ای که می زند بکوبد، به پتانسیل یک نفر پی می بریم. آزادی، بهترین موقعیت را به او بدهید. در یک محیط تیمی، کسی باید موقعیت خود را قربانی کند تا دیگران راحت‌تر شوند و به تیم اجازه دهد تا موفق شود.”

با پیروزی مقابل KKR، CSK با 5 پیروزی در 7 مسابقه در صدر جدول امتیازی IPL 2023 قرار گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله