“اشتباهات قضاوتی انجام داد…”: اعتراف صادقانه هاردیک پاندیا در مورد باخت بازی IPL GT

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، روز جمعه اعتراف کرد که اشتباهات قضاوتی خود را در باختی اندک هنگام تعقیب و گریز مقابل دهلی کپیتالز مرتکب شده است، پس از اینکه تیمش در لیگ برتر هند موفق شد روز جمعه راجستان رویالز را با 9 ویکت در جیپور شکست دهد. پاندیا 59 شکست ناپذیر را به ثمر رساند اما GT تنها توانست 125/6 را در تعقیب 131 در مقابل DC به دست آورد تا سومین باخت خود را در 10 مسابقه با پنج ران متحمل شود.

اما در روز جمعه، پاندیا در حالی که 24 ران از آدام زامپا از RR جمع آوری کرد، سه شش شش و به همان تعداد چهار ضربه زد تا امتیاز 15 توپی را به عدد 39 برساند، زیرا GT یک برد راحت با 37 توپ خالی ثبت کرد.

پاندیا گفت: “من در بازی گذشته اشتباهات قضاوتی انجام دادم، اما امروز زمانی که شوبمن (گیل) از زمین خارج شد، کارم نیمه تمام شد. من از پذیرش اشتباهات ابایی ندارم، قبول کردن برای من کلید موفقیت است.” پخش کننده بعد از مسابقه

رشید خان (14/3) و نور احمد (25/2) پیروزی را برای گجرات تایتانز رقم زدند که شوبمن گیل (36) و وریدیمن ساها (41 خارج از بازی) سکوی افتتاحیه 71 ران را برای آنها فراهم کردند.

“من به رشید اجازه دادم تا کار را با نور انجام دهد؛ هیچ کس (برای برقراری ارتباط) بهتر نیست. چیز زیادی (این) من باید انجام دهم، فقط پیشنهاد می کنم چه زمانی یک لغزش داشته باشم. آنها در مورد کاری که می خواهند انجام دهند بسیار مطمئن هستند، فقط ما وقتی همه چیز درست پیش نمی رود گفتگو کنید.

پاندیا افزود: “من احساس می کنم ویدی یکی از بهترین دروازه بانان است، انتخاب رشید و نور با سرعت آنها آسان نیست.”

رشید که تا کنون با 18 ویکت در این IPL به محمد شامی هم تیمی GT پیوسته است، گفت که سخت در تورها کار می کند تا ضربات را حدس بزند.

“فقط مطمئن شوم که هیچ علامتی برای ضربه زدن به من نمی‌دهم. سعی می‌کنم تفاوت بین چرخش پا و گوگلی را به حداقل برسانم و آنها را به همان شکل نگه دارم. من به کار روی آن در تور ادامه می‌دهم، می‌خواهم رشید گفت تا آن را کامل کند.

“گاهی اوقات من خطوطم را با بولینگ از دست می دهم. اگر بتوانم یکنواختی را با خط و طول حفظ کنم، می دانم که ضربات با هم مشکل خواهند داشت. سعی می کنم بفهمم در بازی ها چه اشتباهی انجام می دهم.

رشید افزود: “این بیشتر به خط و طول من مربوط می شود، من چند توپ بد زدم و تنبیه شدم. بنابراین فقط به گذشته نگاه می کنم و با تحلیلگران ویدیو صحبت می کنم و روی نقشه های زمین خود کار می کنم.”

رشید گفت که داشتن احمد در کنارش خوشحال کننده است و افزود که تعداد پا چرخان ها در افغانستان در حال افزایش است.

“این کار را آسان‌تر می‌کند، ما در وسط پشتو صحبت می‌کنیم. نور خوشحال است که من با او هستم و او همیشه کسی است که گوش می‌دهد و کار سختی را انجام می‌دهد. صادقانه بگویم، بیش از 1000 (پا چرخان) وجود دارد. ) اکنون.

او گفت: “250 نفر از آنها بعد از سال اول IPL من بودند. اکنون من 6-7 سال است که IPL بازی می کنم و در افغانستان تعداد زیادی هستند که سعی می کنند از من کپی کنند.”

ساها گفت که GT دارای بول‌بازهای متعددی است که در موفقیت آنها سهیم هستند.

او گفت: “ما به معیاری که سال گذشته تعیین کردیم ادامه می دهیم. نه فقط یک نفر، بلکه همه بول کاران در این کار مشارکت دارند، به همین دلیل است که کلاه بنفش در حال حرکت است.”

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان، گفت که تیمش باید در بازی های آینده “جوراب خود را بالا بکشد”.

“ما شب بسیار سختی داشتیم، واقعاً پاورپلی خوبی برای شروع نداشتیم و با اسپینرها مبارزه کردیم. بولرهای آنها با خط و طول خوب بولینگ می‌کردند و در طول اوورهای میانی به گرفتن چند ویکت مهم ادامه می‌دادند و وقتی این اتفاق می‌افتد، وجود دارد. هیچ کاری نمی توانید انجام دهید

او گفت: “ما باید لیست کارهای خود را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعاً کریکت خوبی بازی می کنیم یا خیر. باید جوراب هایمان را بالا بکشیم، چند بازی مهم در راه است و ما مشتاقانه منتظر پیروزی هستیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله