اسکاتلند برای پایان یافتن انتظار طولانی مدت تاریخ یابی یورو 2020 واجد شرایط است


تبعید طولانی مدت مسابقات مهم اسکاتلند پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل صربستان در بلگراد به پایان رسید تا روز پنجشنبه جایگاه خود را در یورو 2020 قطعی کند ، در حالی که خردسالان مقدونیه اولین پیروزی خود در مرحله پلی آف در گرجستان را انجام می دهند. مجارستان و اسلواکی همچنین موفق به کسب مکانهای امن در مسابقات شدند که در اوایل سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و اکنون برای ژوئن و ژوئیه سال 2021 تعیین شده است. انتظار یک سال اضافی برای اسکاتلند ، که 10 مسابقه مقدماتی ناموفق را پشت سر گذاشت ، مهم نخواهد بود از آخرین تورنمنت مهم خود ، جام جهانی 1998 ، مبارزات انتخاباتی را انجام داده و تقریباً فینال پلی آف خود را مقابل صربستان دور انداخته است.

اخبار

شاگردان استیو کلارک از اعتصاب رایان کریستی در اوایل نیمه دوم در باران در بلگراد حسن نیت ارائه می دهند ، اما لوکا جوویچ با ضربه سر وارد دروازه شد و در دقیقه 90 نتیجه را 1-1 کرد و وقت اضافی را مجبور کرد.

دیگر هیچ گلی به ثمر نرسید و اسکاتلند در ضربات پنالتی 5-4 پیروز شد زیرا دروازه بان دیوید مارشال آخرین ضربه ایستگاهی الکساندر میتروویچ را دفع کرد و صحنه های شاد جشن را در یک استادیوم خالی برانگیخت.

اسکاتلند در 9 بازی بدون شکست ، می تواند منتظر سفر به ومبلی برای بازی با انگلیس باشد و همچنین در مرحله نهایی در گروه D در گلاسکو به مصاف جمهوری چک و کرواسی می رود.

“کریستی” ستاره سلتیک گفت: “راهی که امشب بازی پیش رفت ، آن تساوی دیرهنگام را پذیرفت و همچنان در حال حفاری بود. سپس” مارش “بزرگ ، شگفت انگیز ، باور نکردنی ظاهر می شود.”

او که برای جلوگیری از اشک تلاش می کرد ، افزود: “من رفته ام. این برای همه ملت است ، سال وحشتناکی برای همه بوده است. ما می دانستیم با ورود به بازی می توانیم چیز کمی به کشور بدهیم و امیدوارم همه به خانه خود برگردند امشب مهمانی دارد.

“ما سالهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون میمون پشت آن است.”

ایرلند شمالی تکذیب کرد

برای ایرلند شمالی که به یورو 2016 رفت اما پس از شکست 2-1 در وقت های اضافی مقابل اسلواکی در بلفاست ، در مسابقات قهرمانی اروپا از دست خواهد داد ، چنین شادی وجود نداشت.

دیرهنگام گل به خودی میلان اسکرینیار باعث شد تا شاگردان یان باراکلو یک جاندار نجات دهند که جورج کوکا اسلواکی را پیش انداخت اما میشال دوریس در دقیقه 110 آن را به سود اسلواکی برد.

اسلواکی که در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی جمهوری ایرلند را شکست داد ، در فینال با لهستان ، اسپانیا و سوئد به گروه E می رود.

مجارستان از پشت سر آمد تا ایسلند را بی حس کند و جایگاه خود را تضمین کند ، دو گل دیرهنگام در بوداپست به پیروزی 2-1 رسید.

به نظر می رسید پس از ضربه ایستگاهی زودهنگام Gylfi Sigurdsson در دقیقه 11 ، دروازه بان پیتر گولاچی دروازه بان را از دست داد.

با این حال ، مجارستان در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند که لوئیک نگو ، مجارستانی طبیعی در فرانسه متولد شد ، پس از آنکه کاری آرناسون توپ را درون محوطه جریمه قرار داد ، به گل رسید.

و در حالی که دومینک سزوبوسلائی در دقیقه دوم وقت مصدومیت به پیروزی 2-1 دست یافت ، میزبان پیروز را به دست آورد.

دو بار نایب قهرمان جام جهانی ، مجارستان با رفتن به یورو 2016 و صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی ، 30 سال حضور در مسابقات مهم را پایان داد.

آنها در یورو به گروه F خواهند رفت و با دو بازی گروهی در خانه بوداپست به مصاف دارندگان جام جهانی فرانسه ، آلمان و پرتغال قهرمان اروپا می روند.

اعتصاب پاندف گرجستان را غرق می کند

مقدونیه شمالی پس از گلزنی مهاجم 37 ساله و قدیمی گوران پاندف در دقیقه 56 در تفلیس ، اولین پیروزی خود را در مسابقات انجام خواهد داد.

پاندف ، یکی از اعضای اینترمیلان که قهرمان لیگ قهرمانان 2010 شد ، اکنون در جنوا حضور دارد و بهترین گلزن تاریخ همه کشورها است.

این کشور بالکان که در رده بندی جهانی فیفا در رتبه 65 قرار دارد ، در کنار هلند ، اتریش و اوکراین به گروه C می رود.

مقدونیه شمالی قبلاً هرگز به رسیدن به یک تورنمنت بزرگ نزدیک نشده بود اما پس از پیشنهاد لیگ جدید یوفا برای راهیابی به مناطق سنتی اروپا فرصتی به آنها داده شد.

تبلیغ شده

یک مقام مقدماتی به تیمی از لیگ پایین D اختصاص یافت و مقدونیه شمالی در گروهی با ارمنستان ، جبل الطارق و لیختن اشتاین صعود کرد و ماه گذشته در مرحله نیمه نهایی پلی آف با نتیجه 2-1 همسایگان کوزوو را شکست داد.

یورو با تاخیر 24 تیمی قرار است در 12 شهر قاره برگزار شود و نیمه نهایی و فینال در ومبلی لندن برگزار شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله