اسپرز برای حفظ منچستریونایتد مبارزه می کند، نیوکاسل با ترشینگ اورتون 4 امید برتر را تقویت می کند

تاتنهام در حالی که نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا با شکست 4-1 مقابل اورتون به تساوی 2-2 منچستریونایتد رسید، تاتنهام با دو گل شکست خورد. اسپرز روز یکشنبه با نتیجه 6-1 توسط نیوکاسل شکست خورد تا دوران 4 بازی کریستین استلینی به عنوان سرمربی موقت به پایان برسد. در اولین بازی رایان میسون، سرپرست تیم، اوضاع از بد به بدتر پیش خواهد رفت، زیرا یونایتد در نیمه اول به برتری 2-0 رسید. جیدون سانچو تنها پس از هفت دقیقه دروازه را شکست داد تا اینکه مارکوس راشفورد پس از سوختن را روشن کرد تا اریک دایر را پشت سر بگذارد و در بیست و نهمین گل خود در فصل شلیک کند.

اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد اعتراف کرد: «فکر نمی‌کنم در 90 دقیقه آنقدر خوب بودیم. بعد از نیمه تمام باید یک گل دیگر به ثمر می رساندیم.

در میان علاقه شیاطین سرخ به بهترین گلزن تاریخ اسپرز، هواداران یونایتد با شعار “هری کین، در ماه ژوئن می بینمت” به حمایت خانگی طعنه زدند.

اما تاتنهام بالاخره تلاش کرد تا شانس خود را برای صعود به اروپا در فصل آینده افزایش دهد.

پدرو پوررو با یک ضربه کوبنده مبلغ عقب افتاده را کاهش داد، قبل از اینکه کین برای سون هیونگ مین عبور کرد و در 11 دقیقه مانده به پایان بازی به تساوی رسید.

میسون گفت: «فکر می‌کردم در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و شخصیتی که بعد از یکشنبه گذشته نشان دادیم و دو گل خوردیم.

“امیدوارم هواداران ببینند که ما امروز یک تیم بودیم و برای هم دویدیم. در نیمه دوم می‌توانستیم خیلی بیشتر گل بزنیم.”

یک امتیاز اسپرز را به رده پنجم بازمی گرداند، اما آنها با یونایتد رده چهارمی که دو بازی پیش رو دارند شش امتیاز فاصله دارند.

نیوکاسل در حالی که کالوم ویلسون دو گل در گودیسون پارک به ثمر رساند، یک بالشتک هشت امتیازی را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده باز کرد.

مردان ادی هاو برای یافتن ریتم خود قبل از استراحت تلاش کردند، اما به لطف پایان غارتگرانه ویلسون پس از اینکه جردن پیکفورد جلوی درایو جولینتون را گرفت، پیش افتادند.

– “حق را بدست آورید” –

سپس نیوکاسل در 20 دقیقه پایانی با ضربه سر جولینتون شکست خورد، ویلسون گوشه بالایی را پیدا کرد و سپس یک دوندگی هیجان انگیز از الکساندر ایساک، جیکوب مورفی را خسته کرد.

هاو گفت: “نیمه دوم ما را در بهترین حالت خود دیدید و در مقابل دروازه بسیار بالینی بودیم.”

“اعتماد به نفس وجود داشت و این در نیمه دوم مشهود بود. ما باید حق را کسب می کردیم تا به آن نقطه برسیم.”

کرنر دوایت مک نیل که وارد شد، تسلی ناچیزی برای اورتون بود، که همچنان در منطقه سقوط ریشه دارد.

تنها ساوتهمپتون است که تافی ها را از جدول دور نگه می دارد و آنها پس از شکست خانگی 1-0 مقابل بورنموث اکنون شش امتیاز از امنیت فاصله دارند.

مارکوس تاورنیر تنها گل را در سنت ماری به ثمر رساند تا گیلاس را به رده چهاردهم برساند و با فاصله هفت امتیازی از منطقه سقوط، گیلاس را به رده چهاردهم برساند.

ساوتهمپتون فکر می کرد که گل تساوی دراماتیک دقیقه 89 را به ثمر رسانده است، اما تلاش چه آدامز پس از بررسی VAR به دلیل آفساید رد شد و قدیس ها را به قهرمانی فصل بعد نزدیک کرد.

روبن سلز، سرمربی ساوتهمپتون گفت: فکر نمی کنم ما به اندازه کافی خوب بودیم. تا زمانی که گل را دریافت نکردیم در بازی نبودیم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله