استیو اسمیت می گوید: “ساچین تندولکار” “Straight Drive And On-Drive Used To Sublime”

Sachin Tendulkars Straight Drive و On-Drive که سابقاً عالی بود: استیو اسمیت

استیو اسمیت در جلسه پرسش و پاسخ اخیر از Sachin Tendular استقبال کرد© توییتر


استیو اسمیت ، متخاصم در استرالیا روز سه شنبه گفت که دوست داشت خفاش ساچین تندولکار را تماشا کند و همچنین از درایو مستقیم و رانندگی استاد بلستر تمجید کرد. اسمیت در حال انجام یک جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام بود و پس از آن بود که از او در مورد نظر خود در مورد ساچین تندولکار س askedال شد. اسمیت در پاسخ به این س repliedال پاسخ داد: “قبلاً عاشق خفاش ساچین (مخصوصاً وقتی توپ را به زمین می زد ، درایو مستقیم و رانندگی او عالی بود ، تماشای آنها عالی بود.”)

اخبار

به عنوان بخشی از پرسش و پاسخ ، اسمیت از راجر فدرر به عنوان تنیسور مورد علاقه خود نام برد و همچنین وی AB de Villiers را به عنوان کریکت محبوب پروتئیناس معرفی کرد.

در اوایل روز ، اسمیت گفت که او توانسته است قبل از سری بازی های محدود در برابر هند که جمعه شروع می شود ، وضوح ذهن و جسم را پیدا کند.

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست در برابر یکدیگر قرار بگیرند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است در سیدنی آغاز شود.

“من واقعاً با خم زدن در طول IPL بسیار ناامید شدم. من هرگز ریتم خوبی پیدا نکردم ، اما فکر می کنم چند روز گذشته چیزی پیدا کردم. افراد نزدیک به من که مرا خوب می شناسند ، من چند روز گذشته ، که من بسیار هیجان زده هستم ، “.

تبلیغ شده

بعد از پای توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین تست بین هند و استرالیا یک مسابقه شبانه روز خواهد بود.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. پس از تغییر ICC در سیستم امتیاز برای WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، استرالیا در رده اول ایستاده است در حالی که هند در جایگاه دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله