استیو اسمیت “بسیار هیجان زده” به هند هشدار داد که دوباره در دنده برتر قرار دارد


استیو اسمیت استرالیایی روز سه شنبه به هند هشدار داد كه بازی او سرانجام “كلیك” شده و او آماده توجیه رتبه خود به عنوان برترین آزمونگر جهان است. اسمیت اعتراف کرد که از نمایش های اخیر خود برای راجستان Royals در لیگ برتر هند (IPL) ناراضی است و گفت: “من هرگز واقعاً ریتم خوبی پیدا نکردم”. اما او اعتقاد داشت که این هفته هنگام آماده شدن برای سریال آینده مقابل هند ، که با یک بازی ملی یک روزه در جمعه در سیدنی آغاز می شود ، چیزی تغییر کرده است.

اخبار

وی در یک کنفرانس به خبرنگاران گفت: “طی چند روز گذشته به نوعی دستانم را یافته ام ، که بسیار هیجان زده ام.”

“انجام این کار حدود سه یا چهار ماه طول کشید اما اکنون آنها را پیدا کردم که خوشحال کننده است.”

این بازیکن 31 ساله گفت که دشوار است که تعریف کند متفاوت است ، اما او را “با لبخندی بزرگ بر لب من” و مشتاق ضربه زدن به تورهای تمرین را ترک کرد.

وی گفت: “این احساس ، ظاهر خفاش ، انگشت شست گرفتن از راه درست ، راه بالا آمدن دستان من روی خفاش است.”

“توضیح آن دشوار است اما تا حدود دو روز پیش درست نبوده است ، سپس به نوعی کلیک شده است.”

گرچه تصوری وجود دارد که اسمیت در برابر زایمان های کوتاه مدت آسیب پذیر است ، اما او از احتمال حمله بولینگ هند که او را با گزاف گویی ها متلاشی می کند ، بی احساس بود.

وی گفت: “این به نوعی نوعی چاپلوسی است ، اگر این تنها راهی است كه مردم معتقدند می توانند مرا از این كار خارج كنند زیرا آنها گزینه های زیادی را به اتمام رسانده اند.”

“این به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.”

وی گفت مشکلاتش در IPL ناشی از عدم اجرای بازی طبیعی او است.

وی گفت: “من کمی سعی کردم بیش از حد قدرتمند باشم ، این کاملاً بازی من نیست.”

“بازیکنانی در سراسر جهان وجود دارند که می توانند به دلخواه شش نفری بزنند – و من یکی از آنها نیستم – برای من این است که شوت های کریکت مناسب ، ضربه زدن به شکاف ها ، دستکاری زمین را انجام دهم.”

اسمیت ، که کاپیتانی استرالیا را از دست داد وقتی که به دلیل مشارکت در رسوایی دستکاری توپ در سال 2018 ممنوع شد ، چشم انداز خود را برای از سرگیری وظایف رهبری کاهش داد.

وی گفت که تمرکز خود را بر حمایت از سردار آزمون تیم پین و سرپرست محدود آرون فینچ متمرکز کرده است ، اما شانس های آینده خود را کاملا رد نکرد.

تبلیغ شده

وی گفت: “من زیاد به آن فكر نكرده ام ، این فقط انجام وظیفه من در حال حاضر است و خواهیم دید كه آینده چه خواهد بود.”

استرالیا و هند در طول تور سه مسابقه یک روزه ، سه مسابقه 20 مسابقه و چهار تست برگزار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله