استون ویلا تا پنجم لیگ برتر با لسترسیتی لیدز یونایتد

استون ویلا با پیروزی 1-0 مقابل فولام در روز سه شنبه به رده پنجم لیگ برتر صعود کرد، در حالی که لیدز و لستر در نبرد برای شکست دادن این افت با تساوی 1-1 بازی کردند. ویلا اکنون در 10 بازی شکست نخورده است، زیرا آنها به لطف یک چرخش قابل توجه از زمانی که اونای امری هدایت آن را برعهده گرفت، دیر به زود راهی اروپا شده است. تایرون مینگز تک گل را در ویلا پارک به ثمر رساند که ملی پوش انگلیسی در دقیقه 21 با ضربه سر در کرنر جان مک گین به ثمر رسید. شاگردان امری در هفته‌های اخیر به اوج خود نرسیدند، اما به اندازه کافی تلاش کردند تا بالاتر از تاتنهام قرار بگیرند و در فاصله پنج امتیازی از چهار تیم برتر صعود کنند، اگرچه بازی‌های بیشتری نسبت به نیوکاسل و منچستریونایتد در نبرد برای حضور در فصل آینده انجام دادند. لیگ قهرمانان.

امری که چهار بار قهرمان لیگ اروپا شده است، گفت: “ما در جایگاه اروپا (لیگ) هستیم. رسیدن به آن هنوز دشوار است، اما بعد از این برد، ما فقط از تلاش برای ادامه دادن گزینه رسیدن به آن جلوتر هستیم.” سرمربی سویا و ویارئال

“هنوز لیورپول، تاتنهام و برایتون (آینده) هستند و ما با آنها می جنگیم، اما با هر مسابقه ای که برنده می شویم، این به ما اعتماد به نفس و شانس می دهد تا به آنجا برسیم.”

لیدز و لستر پس از تقسیم امتیازات در یک رویارویی سرگرم کننده در جاده الند، به طرز خطرناکی در بالای منطقه سقوط قرار دارند.

روباه ها برای اولین بار از فوریه در روز شنبه در اولین بازی خانگی دین اسمیت در خانه وولوز به پیروزی دست یافتند و به نظر می رسید که شروع عالی را با ضربه یوری تیلمانز به گوشه بالا دست یافته بودند، اما گل در مقابل بوباکری به دلیل آفساید مردود اعلام شد. سوماره.

لیدز به سرعت از انتهای دیگر بالا رفت تا به جلو برود، زمانی که لوئیس سینیسترا با ضربه سانتر درخشان جک هریسون به ضربه سر زد.

جیمی واردی شش ماه بود که در لیگ برتر گل نزده بود، اما زمانی که روی پاس جیمز مدیسون قرار گرفت، بهترین زمان را برای زدن یک گل بزرگ در 10 دقیقه قبل از آن انتخاب کرد.

واردی به BT Sport گفت: “احتمالاً نمی توانم آنچه را که می خواهم در تلویزیون بگویم، زیرا کارم تمام می شود، اما فصل عجیبی برای من بود.” “امیدوارم اهداف همچنان در راه باشند.”

واردی سپس دوباره توپ را وارد دروازه کرد و پرچم آفساید آن را رد کرد.

اما لیدز احساس می‌کند که باید یک برد حیاتی در مرگ می‌گرفت، زیرا پاتریک بامفورد پس از نجات دانیل آیورسن از مارک روکا و برندن آرونسون، شانس بزرگی را به دست آورد.

یک تساوی باعث می شود لیدز همچنان یک امتیاز از لستر جلوتر باشد که خود یک امتیاز از سه رده آخر فاصله دارد.

وولوز پس از تحمیل اولین شکست روی هاجسون پس از بازگشت به عنوان سرمربی کریستال پالاس با پیروزی 2-0 در مولینوکس، با 9 امتیاز فاصله از منطقه سقوط به آستانه بقا رفت.

گل ها زود و دیر به ثمر رسیدند زیرا گل به خودی یواخیم اندرسن پس از تنها سه دقیقه شروع عالی را به ولوز داد.

سپس روبن نئوس از روی نقطه پنالتی تا پایان وقت های تلف شده از پیروزی مطمئن شد تا وولوز با پالاس در رده سیزدهم به تساوی برسد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله