استورمی دنیلز کیست، ستاره فیلم های پورن که ترامپ را به پرداخت های خاموش متهم می کند

استورمی دنیلز کیست، ستاره فیلم های پورن که ترامپ را به پرداخت های خاموش متهم می کند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده با اتهامات جنایی به دلیل پرداخت پول به استورمی دانیلز، ستاره فیلم‌های پورن، برای جلوگیری از رسوایی پیش از انتخابات 2016 آمریکا، با اتهامات جنایی روبرو است. او پنجشنبه این هفته متهم شد.

در اینجا پنج حقیقت در مورد استورمی دنیلز وجود دارد.

  1. استورمی دنیلز یک بازیگر زن بزرگسال است که نام قانونی او استفانی گریگوری کلیفورد است.

  2. به گفته او، او در ژوئیه 2006 در جریان یک تورنمنت گلف با دونالد ترامپ ملاقات کرد و آن دو چیزی را داشتند که استورمی دنیلز گفت: “ممکن است کمترین تأثیرگذاری جنسیتی داشته باشد.” او این ادعاها را در کتاب خود “افشای کامل” مطرح کرد.

  3. استورمی دنیلز یک دختر دارد و سال گذشته برای چهارمین بار با بازیگر فیلم بزرگسالان بارت بلید ازدواج کرد. به گزارش گاردین، او در باتون روژ، لوئیزیانا بزرگ شد و در دوران دبیرستان برای تامین مالی خود در کلوپ های استریپ شروع به کار کرد.

  4. این ستاره بزرگسال پس از طلاق والدینش توسط مادرش بزرگ شد. به گزارش الجزیره، استورمی دنیلز در خاطرات خود در سال 2018 نوشت که مورد بی توجهی خانواده اش قرار گرفته و در سن 9 سالگی توسط یک مرد مسن تر مورد آزار جنسی قرار گرفته است. در سال 2009، استورمی دنیلز برنامه های خود را برای رقابت برای کرسی سنای لوئیزیانا در انتخابات سال 2010 سنای ایالات متحده اعلام کرد.

  5. وکیل شخصی دونالد ترامپ اعتراف کرد که درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، مبلغ 130000 دلار به استورمی دانیلز پرداخت کرده است تا درگیری جنسی رئیس جمهور سابق با او در سال 2006 را پنهان کند.