استوارت برود پنج‌فور می‌گیرد، بن داکت نیم‌قرن را با تسلط انگلیس بر ایرلند در آزمون یک‌باره انتقاد می‌کند.

پنجاه تایی بی‌باک بن داکت، انگلیس را به برتری در بازی‌های اول مقابل ایرلند در روز افتتاحیه آزمون گرم کردن خاکسترشان در لردز در روز پنجشنبه برد. انگلیس 152-1 در پاسخ به 172 امتیاز ایرلند، کسری 30 ران، در آزمونی که در طول چهار روز به جای پنج بازی استاندارد انجام شد، 152-1 بود. داکت، یک چپ دست در اولین دوره آزمایشی خود در انگلستان، پس از یک بعدازظهر آفتابی در “خانه کریکت” 60 ساله نبود.

او به همراه زاک کرولی (56) در جایگاه افتتاحیه 109 توپ قرار گرفتند. در پایان، اولی پوپ 29 ساله نبود. پیش از این، استوارت برود، کهنه سرباز انگلیسی، اولین بار پنج ویکت خود را در یک تست در لردز به مدت 10 سال انجام داد.

ضربه سه گانه زودهنگام برود، ایرلند را به 19-3 کاهش داد و شامل اردک برای هر دو کاپیتان ایرلند، اندی بالبیرنی و هری تکتور شد. ایرلند، تنها در هفتمین تست خود و همچنان در جستجوی اولین برد در این سطح بود، مدیون پل استرلینگ برای راه اندازی یک ریکاوری با ضربه سریع 30 بود. جیمز مک کولوم، بازکننده ابدوریت، با 36 امتیاز برتر را کسب کرد.

برود با 5-51 از 17 اوور به پایان رسید و جک لیچ بازوی چرخان از دست چپ 3-35 از 14 بازی را به دست آورد، اگرچه جاش تونگ، بازیکن سریع بولینگ، بدون ویکت رفت. ایرلند تلاش کرد تا انگلیس را مهار کند و جاش لیتل، ستاره لیگ برتر هند T20، توپ انداز سریع، پیش از مسابقات مقدماتی جام جهانی 50 در زیمبابوه استراحت کرد.

میهمانان تقریباً فرصتی را که انگلیس در روز پنجشنبه به آنها داده بود، از دست دادند، در حالی که فیون هند، نوازنده ضربان‌دار، در تلاش دوم برای نگه داشتن یک شانس شکار و بولد از درایو چک‌شده کراولی، چسبیده بود. بعد از اینکه چندین لبه داخلی به سختی از کنده ها رد شد، کراولی می توانست شکایت کمی داشته باشد.

کاپیتان انگلیس بن استوکس تصمیم گرفت در شرایط ابری کاسه بازی کند که وعده کمک به حمله سه نفره را می داد که جیمز اندرسون و اولی رابینسون بزرگ انگلیس را از دست داده بودند.

تازه‌کاران آزمون ایرلند 15-0 بودند زمانی که برود پیتر مور را که از صد نفر تازه وارد در یک مسابقه تدارکاتی مقابل اسکس بود، 10 تایی داشت. اردک توپی وقتی که در لغزش دوم برود را به سمت کرولی پایین آورد.

دو توپ بعد، ایرلند 19-3 شد که تکتور برود را از روی پدهایش جدا کرد و مستقیماً به متیو پاتس رسید. تحویل بعدی استرلینگ را lbw داد.

اما کهنه سرباز ایرلند تصمیم پاول ویلسون داور استرالیایی را با موفقیت بررسی کرد و از اردک اجتناب کرد. ضد حمله استرلینگ قبل از اینکه یک اینینگ شامل 20 دوش در مرزها به پایان برسد، زمانی که لیچ و جانی بایرستو، ویکت بان را از بالا به پایان رساند، اولین تست خود را از آگوست سال گذشته پس از یک آسیب دیدگی عجیب پا در زمین گلف انجام داد و یک ضربه ساده را انجام داد.

ضربه متضاد 108 مک کولوم پس از ناهار به پایان رسید، زمانی که او در اولین لغزش برود را به جو روت رساند. برود بیستمین بار پنج ویکت خود را در 162 تست انجام داد، زمانی که مارک آدیر را با یک اینسوینگر بولد کرد. همچنین این اولین باری بود که او پس از 7-44 مقابل نیوزلند در سال 2013 به این موفقیت در لردز دست یافت.

ماندن 79 توپی کامفر با ضربه زدن به لیچ به پایان رسید و پاتس در حالی که دست را پشت سر گذاشته بود، اینینگ ها را به پایان رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله