استرالیا A در مقابل هند A: Ajinkya Rahane با Fine Century ، Fifty For Cheteshwar Pujara همانطور که هند برای سریال های آزمایشی آماده می شود


Ajinkya Rahane یک قرن شکست ناپذیر را تجربه کرد ، در حالی که Cheteshwar Pujara پنجاه گل نیز بدست آورد در حالی که هند A قبل از سری تست های استرالیا و هند در اولین بازی تور در سیدنی به مصاف استرالیا A رفت. این دو باتزبان کهنه کار به هندوستان A کمک کردند تا از سه ویکت زودهنگام بازیابی کند ، زیرا آنها در روز 1 مسابقه سه روزه به 8/237 رسیدند. در حالی که پوجارا 54 امتیازی شد ، جانشین آزمون آزمایشی هند ، Rahane تا پایان بازی مبارزه کرد و 108 گل را با 16 مرز و یک امتیاز شش برد.

اخبار

رهانه ، که کاپیتان تیم هند A است ، برنده مسابقه شد و دوچرخه سواری را انتخاب کرد. اما هند آ در اوایل به دردسر افتاد ، زیرا شوبمن گیل در بازی دوم برای یک اردک سقوط کرد. هم بازکن او Prithvi Shaw بهتر از این نبود ، زیرا او نیز بدون اضافه کردن امتیاز تیم اخراج شد.

هانوما ویهاری امتیاز 15 را کسب کرد ، قبل از اینکه توسط جکسون برد پیستر استرالیایی به دام بیندازد.

پوجارا و رهانه سپس 76 بار اجرا کردند قبل از اینکه سابق توسط جیمز پاتینسون اخراج شود.

Rahane قلعه را از یک سر تیم نگه داشت زیرا ویکت ها به سر دیگر می افتادند. Wrididdanan Saha یک اردک افتاد ، در حالی که Ravichandran Ashwin 5 امتیاز گرفت.

Kuldeep Yadav با مقاومت در برابر مقاومت ، 78 بازی را تحویل گرفت و 15 گل زد.

Umesh Yadav سعی کرد یک ضربه ضد حمله را به ثمر برساند و 24 امتیاز 18 را به ثمر برساند. محمد سراج ویکت خود را محکم نگه داشت و بدون شکست در پنج دور زایمان بدون شکست ماند.

با سردار آزمون هند و طلسم خفاش ویرات کوهلی که قصد دارد پس از اولین تست مقابل استرالیا به هند برگردد و روهیت شارما ، افتتاحیه کننده سریال ، شک و تردیدهایی از رهانه و پوجارا باعث اطمینان تیم خواهد شد.

در غیاب کوهلی و روهیت ، رهانه و پوجارا کلید خفاش هند خواهند بود ، زیرا آنها به دنبال دفاع از جام Border-Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

در طول آخرین تور هند در استرالیا در 19-2018 ، Pujara سه قرن طول کشید تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا یک سری از مسابقات تاریخی برای اولین بار موفق به پیروزی در Down Under شوند.

مجموعه تست قرار است از 17 دسامبر با آزمون شبانه روزی در آدلاید آغاز شود و مسابقات در ملبورن ، سیدنی و بریزبن برگزار شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله