استرالیا A در مقابل هندی ها: “چنگ زدن باور نکردنی” Prithvi Shaw در مسابقه عملی برای کنار گذاشتن تیم پین. تماشا کردن

تماشا کنید: Prithvi Shaws

Prithvi Shaw ، که به دلیل یک اردک اخراج شد ، با گرفتن یک صید خوب خود را تا حدی فدا کرد.© توییتر


Prithvi Shaw نتوانست سهمی با خفاش به دست آورد و به دلیل اردک در اولین دوره بازی تور بین استرالیا A و سرخپوستان در سیدنی اخراج شد. با این حال ، درب بازکن روز دوشنبه با برداشتن یک درخشش یک دست درخشان از مربع عقب تا حدی خود را فدیه داد تا تیم پین را در روز 2 مسابقه تمرین ارسال کند. Umesh Yadav به طور خلاصه یکی را حفر کرد و پین آن را کشید ، اما بهترین اتصالات را پیدا نکرد. توپ به نظر می رسید دقیقاً از بالای شاو عبور کرده و در میدان مربع مستقر شده است ، اما بازیکن 21 ساله با جهش ، دست راست خود را بیرون کشید و آن را از هوا بیرون کشید ، تا این باعث خوشحالی هم تیمی هایش شد.

اخبار

مفسران روی هوا در تعریف و تمجید از شاو بسیار م wereثر بودند ، و یکی از آنها آن را “گرفتن باور نکردنی” خواند.

گرفتن شاو نیز در متن مسابقه برای تیم مهم بود. کاپیتان تیم پین و کامرون گرین با قرار دادن 104 دوش برای ویکت ششم ، تیم خود را از وضعیت نامطلوب 98 به مدت 5 نجات دادند.

اما این همکاری درخشان به لطف شاو پایان یافت.

در روز 1 ، سرخپوستان – متشکل از متخصصان آزمون هند و برخی دیگر از بازیکنان حاشیه ای – پیروزی را به دست آوردند و به عنوان خفاش انتخاب شدند. با این حال ، هر دو درب بازکن Shubman Gill و Shaw در یک کابوس برای یک اردک اخراج شدند.

هانوما ویهاری (15) نیز مدت زیادی دوام نیاورد زیرا هندی ها 40 ساله و سه ساله بودند. چتشوار پوجارا (54) و آجینکیا رهانه با همکاری خوب به کمک تیم آمدند.

تبلیغ شده

رهانه در ادامه یک قرن درخشان را به ثمر رساند و روز را با زمان 237 به پایان رساند.

در روز 2 ، هندی ها ساعت 9 را 247 اعلام کردند ، در حالیکه رهانه در 117 حضور نداشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله