استرالیا و هند: Rohit Sharma و Ishant Sharma برای انجام تست ها باید 4-5 روز دیگر به استرالیا بروند تا تست بازی کنند ، Ravi Shastri


راوی شستری ، مربی هند گفت که روهیت شارما و ایشانت شارما باید در “چهار یا پنج روز” آینده وارد استرالیا شوند تا بتوانند در سری تست های میزبان شرکت کنند. “او (روهیت) در NCA تست هایی را پشت سر می گذارد و بدیهی است که آنها تصمیم خواهند گرفت [for] چه مدت او نیاز به استراحت دارد. اما اگر از او بخواهند برای مدت طولانی منتظر بماند ، همه چیز دشوار خواهد شد ، [because] به نقل از ESPN Cricinfo ، Shastri به ABC Sport گفت: “پس شما دوباره در مورد قرنطینه صحبت می کنید ، که ممکن است واقعاً برای او آمدن به موقع برای سری تست ها دشوار باشد.”

اخبار

پس از ورود به استرالیا ، هر دو بازیکن که در حال حاضر در NCA در بنگالورو هستند ، باید یک دوره قرنطینه اجباری 14 روزه را سپری کنند. تیم هند در استرالیا قرار است در 11 دسامبر یک مسابقه سه روزه برای گرم کردن انجام دهد. بنابراین ، روحیت و ایشانت برای اینکه بتوانند دوره قرنطینه خود را تا 10 دسامبر به پایان برسانند ، باید در تاریخ 26 نوامبر در استرالیا به زمین بنشینند.

شستری در مورد اینکه روهیت جزو تیم های محدود نیست ، گفت: “او هرگز قصد بازی در سری توپ های سفید را نداشت ، آنها فقط به دنبال این بودند که ببینند چه مدت به بقیه احتیاج دارد ، زیرا شما توانایی این را ندارید که اگر شما نیاز به بازی در سری Test یا هر کریکت توپ قرمز دارید ، باید در سه یا چهار روز آینده در پرواز باشید. اگر اینگونه نباشید ، سخت خواهد بود “

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) در تاریخ 9 نوامبر گفت که ایشانت در حال گذراندن دوره توانبخشی خود است و پس از “بهبود کامل و کسب آمادگی جسمانی کافی برای مسابقه” او به تیم تست هند اضافه خواهد شد.

Shastri سپس اظهار داشت: “این مورد مشابه Rohit است. شما واقعاً نمی دانید که او با چه سرعتی در پرواز خواهد بود. همانطور که گفتم ، اگر کسی مجبور باشد در سری Test بازی کند ، باید در پرواز باشد. در چهار یا پنج روز آینده. در غیر این صورت ، این بسیار دشوار است. “

تبلیغ شده

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست شاخ را در برابر یکدیگر قفل کنند. کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و سپس پس از گرفتن مرخصی پدری توسط BCCI به خانه خود بازمی گردد.

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روز خواهد بود. این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله