استرالیا و هند: KL Rahul می خواهد در سه جام جهانی بعدی ویکت ها را حفظ کند


نائب کاپیتان توپ سفید هند ، KL Rahul روز چهارشنبه گفت که اگر فرصتی فراهم شود خوشحال خواهد شد که در سه رویداد جهانی ICC ویکت را نگه دارد ، حتی اگر مدیریت تیم هنوز در این باره با او صحبت نکرده باشد. راهول هم اکنون از ریشاب پانت و سانجو سامسون به عنوان نفر اول دستکش در قالب محدودیت های اضافه استفاده کرده است. سه رویداد ICC – دو جام جهانی پشت سر هم T20 و به دنبال آن مسابقات جام جهانی ODI – در سه سال آینده برنامه ریزی شده است. نگهداری این بازیکن 28 ساله این گزینه را در اختیار تیم قرار می دهد که یک بتمن یا بولینگ اضافی داشته باشد.

اخبار

رهول در پاسخ گفت: “این به ترکیب تیم کمی بیشتر کمک می کند و کاری است که من دوست دارم انجام دهم … اگر فرصتی پیش بیاید و بتوانم در سه جام جهانی حضور داشته باشم ، دوست دارم این کار را برای کشورم انجام دهم.” به پرس و جو از PTI در آستانه سری بازی های محدود در برابر استرالیا از 27 نوامبر.

آیا مدیریت تیم با او درباره حضور در مسابقات ICC صحبت کرده است؟

راهول گفت: “هیچ چیزی به من گفته نشده است و ما به اندازه یک تیم فکر نمی کنیم. بدیهی است جام جهانی مهم است و این یک دید بلند مدت برای هر تیم و کشور است.”

وی افزود: “به نظر من ، ما فقط یك بازی را همزمان انجام می دهیم. بنابراین اگر من با خفاش و دستكش نمایش های مداوم اجرا كنم ، این گزینه انتخاب یك بولر اضافی یا یك خمیر اضافی را به ما می دهد.”

نگهداری Mahendra Singh Dhoni در یک لیگ متفاوت بود و نحوه هدایت او به اسپینرها موفقیت زیادی در موفقیت توپ سفید هند داشت. آیا اگر نقشی مشابه را به عهده بگیرد آیا او می تواند یک Kuldeep Yadav یا Yuzvendra Chahal را مانند Dhoni غر بزند؟

راهول گفت: “بدیهی است که نگاه کنید ، هیچ کس نمی تواند جای MS Dhoni را پر کند. او به ما نحوه و چگونگی اجرای نقش wicketker-batman را نشان داده است.”

وی گفت: “با كولدیپ ، یوزی و جادو ، ما دوستی مناسبی داریم و بدیهی است كه من می روم و به آنها بازخورد می دهم كه اگر مرتكب اشتباه شوند و هر كس در نقش ویكتكنر باشد ، این مسئولیت را به عهده خواهد داشت.

تبلیغ شده

راهول نقش یک حافظ ODI را در برابر نیوزیلند دوست داشت و امیدوار است که با کار خوب ادامه دهد.

وی گفت: “من یك سری (به عنوان نگهدارنده ویكلت) در نیوزیلند انجام دادم و كاملاً از آن لذت بردم و امیدوارم بتوانم در خواندن بازی بهتر عمل كنم و به بولرها و كاپیتان ها بازخورد خوبی برای بولرها و كاپیتان بدهم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله