استرالیا و هند: Hardik Pandya ، Ravindra Jadeja Star as India Survive Glenn Maxwell Assault To Win ODI سوم


هند با ثبت سفارش کمتری از گلن ماکسول (59) و اشتون آگار (28) برای ثبت اولین پیروزی خود در تور استرالیا زنده ماند و چهارشنبه میزبان را در سومین و آخرین ODI با 13 دوش در کانبرا شکست داد. در حالی که استرالیا هدف 303 را فقط با چهار ویکت در دست و 93 دوش برای گرفتن 12 اوور دنبال می کرد ، به نظر می رسید این بازی به نفع هند است اما برخی از قدرت های چشمگیر ماکسول و لمس های ماهرانه آگار میزبانان را به عقب برگرداند شکار اما برخی از بولینگ های ثابت هندی ها ، که به برخی از زمینه های خوب کمک کرد ، اطمینان حاصل کرد که هند در آخرین بازی بسته خواهد شد.

اخبار

ماکسول پس از انباشت 14 در 40 ام ، همچنین در خارج از ناتاراجان ، برای اولین بار T Natarajan را با یک شش و چهار در یک 44 اجرا کرد تا استرالیا را از نظر هدف دور نگه دارد.

با این حال ، جاسپریت بومرا کلین در 45 امین مسابقه ماکسول را شکست داد و اولین بازیگر T Natarajan باعث شد تا آگار با پوشش اضافی در 48 امین مسابقه قرار بگیرد تا در پنج مسابقه آخر مسابقه را بکشد.

در حالی که 15 بار با یک ویکت در دست داشت ، بومرا آدام زامپا را در سومین توپ به دام انداخت تا استرالیا را با 289 گل خارج کند.

پیش از این ، هند پس از پیروزی پیروزی پیرات و پیروزی ویرات کوهلی در مقابل 32 بازی ، در مقابل چالش دیگری به سر می برد.

درجه اول واقعا ثابت نبوده و پس از از دست دادن زود هنگام شیخار داوان ، کوهلی 56 بار با شوبمن گیل برای دومین مسابقه قبل از گیل ، شریاس اییر (19) و KL راهول (5) به سرعت پشت سر هم اضافه کرد و هند 4 به 123 کاهش یافته است.

همانطور که کوتلی پس از مدت کوتاهی 63 سال سقوط کرد ، به هاردیک پاندیا (92 نفر خارج) و راویندرا جیدجا (66 نفر خارج از خانه) سپرده شد ، تا در پایان 40 کار هند 5 را به هند 192 برساند.

با این حال ، دو خشم به راه انداخته هنگام مرگ هند با جمع آوری 110 اجرا در 10 دوره گذشته.

تبلیغ شده

هاردیک در 46 ام پیانور بازوی راست شان ابوت را 4 ، 6 ، 4 کرد در حالی که جیدجا او را 4 ، 4 ، 4 ، 6 شکست داد تا در 48 ام رسید 43 توپ 50 را به ارمغان آورد.

حمله دیرهنگام هند را به عدد 302 رساند که برای استرالیا کمی بیش از حد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله