استرالیا و هند 20-20-21: شوبمن گیل برای اولین تور استرالیا “هیجان زده” است ، اما هنوز هیچ هدف شخصی وجود ندارد

استرالیا در مقابل هند 2020-21: شوبمن گیل

استرالیا در مقابل هند 2020-21: شوبمن گیل بخشی از تیم های ODI و تست هند برای تور استرالیا است.© شوبمن گیل / اینستاگرام


پیش از سری آینده مقابل استرالیا ، شوبان گیل ، کشتی گیر هند گفت که او هیچ هدف شخصی برای خود تعیین نکرده است اما چشم به راه تور است. گیل بخشی از تیم های ODI و تست هند است. گیل در ویدئویی که روی دستگیره رسمی توییتر کلکته قرار داشت گفت: “من واقعاً چشم به راه استرالیا هستم زیرا این اولین سفر من است. در کودکی همیشه مسابقات هند و استرالیا را تماشا می کردم. من واقعاً هیجان زده هستم.” نایت سواران (KKR).

اخبار

وی افزود: “منظور من این واقعیت است که بسیاری از دوستانم با تیم در سفر هستند هیجان انگیز خواهد بود. من در واقع هیچ هدف شخصی تعیین نکرده ام ، اما واقعاً منتظر تور هستم.”

گیل در یک فصل خوب لیگ برتر هند (IPL) با KKR قرار دارد. خفاش راست دست در 14 مسابقه در فصلی که اخیراً در امارات متحده عربی به اتمام رسیده است 440 دوش به دست آورد.

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست با یکدیگر بازی کنند. هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I در برابر یکدیگر بازی می کنند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند.

تیم هندی برای هر سه قالب از دبی وارد استرالیا شده بود و اکنون هر بازیکن جلسات خالص خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

سرپرست هندی Kohli فقط اولین تست را مقابل استرالیا انجام خواهد داد. وی سپس پس از اعطای مرخصی پدری توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه برمی گردد.

تبلیغ شده

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود در سری تست ها را در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی در سری چهار مسابقه 2-1 پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border-Gavaskar هستند.

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روز خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله