استرالیا و هند: روهیت شارما بعداً با آزمایش سری آزمایشات به استرالیا سفر می کند ، می گوید گزارش

روهیت شارما برای سفر به استرالیا بعداً با آزمایش سری آزمایشی: گزارش

روهیت شارما به دلیل مصدومیت در تور استرالیا از هر سه تیم حذف شده است.© خبرگزاری فرانسه


روهیت شارما ، افتتاح کننده هند و سرباز هندی بمبئی قرار است بخشی از سری استرالیا باشد که سیزدهمین دوره لیگ برتر هند را دنبال می کند. اما او در 11 نوامبر با بقیه تیم پرواز نخواهد کرد. بعداً با نگاهی به سری Test به آنها می پیوندد. در آگاهی از تحولات تیم هندی ، منابع آگاه در گفتگو با ANI اظهار داشتند كه بتسمن قبل از اینكه بتواند گاز کامل را بدست آورد ، به زمان بیشتری نیاز دارد.

اخبار

“او قطعاً بخشی از سریالهای استرالیا خواهد بود ، اما به احتمال زیاد برای تستها. فکر نکنید با زمان توان بخشی و دوره قرنطینه در استرالیا ، او می تواند به موقع این سریال را برای سریالهای محدود کند ، “منبع گفت.

در حالی که سریال های دو جانبه مقابل استرالیا با سری بازی های محدود در حال اجرا است ، ویرات کوهلی و پسران نیز قرار است چهار تست را مقابل استرالیا انجام دهند که بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی باشد و برنده یک قدم به فینال نزدیک شود. انتظار می رود در ژوئن 2021 در لرد تاریخی بازی شود.

با نشستن هند در بالای جدول امتیازات در مسابقات قهرمانی آزمون و استرالیا دوم ، انتظار می رود یک مسابقه هیجان انگیز باشد که اولین مجموعه تست از 17 تا 21 دسامبر زیر چراغ در بیضی آدلاید برگزار می شود. دومین تست Boxing Day Test است که از 26 تا 30 دسامبر در مسابقات کریکت ملبورن برگزار می شود. آزمون سوم از 7 تا 11 ژانویه در Cricket Ground سیدنی و آزمون نهایی در گابا از 15 تا 19 ژانویه برگزار می شود.

تبلیغ شده

تیم هندی قرار است 12 نوامبر از دبی به استرالیا برود و در سیدنی فرود می آید و در آنجا قرنطینه می شود و همچنین برای سری ODI که از 27 نوامبر در Cricket Ground Sydney در حال اجرا است تمرین می کند.

روهیت در حال آماده شدن برای فینال مسابقات IPL است ، زیرا هندی های بمبئی روز سه شنبه آماده می شوند تا در پایتخت های دهلی در استادیوم بین المللی کریکت دبی شرکت کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله