استرالیا و هند ، اولین ODI: آرون فینچ با کسب 5،000 دوش در ODI ، دومین سریعترین استرالیایی می شود

استرالیا و هند ، اولین ODI: آرون فینچ با کسب 5،000 دوش در ODI ، دومین سریعترین استرالیایی می شود

آرون فینچ هفدهمین قرن ODI خود را به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان آرون فینچ روز جمعه دومین بازیکن سریع استرالیایی بود که 5000 دویدن در ODI را شکست. فینچ در اولین ODI در زمین کریکت سیدنی در برابر هند به موفقیت دست یافت. وی در قالب 50 over در 126 نوبت به 5000 دویدن رسید و با این شاهکار ، دین جونز ، مرحوم کریکت استرالیایی سابق را که در 128th دوره کاری خود به این درجه رسیده بود ، پشت سر گذاشت. دیوید وارنر (115 نوبت) سریعترین ضرب و شتم استرالیایی است که 5000 رانندگی ODI را ثبت می کند ، در حالی که هاکت آمله کریکت آفریقای جنوبی (101 نوبت) سریعترین ضربدری است که در ODI به 5000 دویدن رسیده است.

اخبار

در همین حال ، استرالیا پس از برنده بازی شیر یا خط و انتخاب اول خفاش ، شروع بسیار خوبی داشته است. تیمی که از پایین به پایین رسیده است در داخل 20 اور به 100 دویدن رسیده است.

در اوایل روز ، بازیکنان تیم هند و استرالیا “یک حلقه پابرهنه” را تشکیل دادند تا با احترام از صاحبان سنتی زمین قدردانی کنند ، به عنوان مخالف به یکدیگر متصل شوند و به کشور احترام بگذارند.

Circle Barefoot Circle بیانیه ای است که توسط کریکت استرالیا برای ارتباط با فرهنگ بومی و سرزمینی که مسابقات در آن انجام می شود ، گرفته شده است و قبلاً توسط تیم ملی زنان ، باشگاه های لیگ بزرگ باش (WBBL) زنان و اخیراً اوایل این ماه تیم های ایالتی در شفیلد شیلد حضور داشتند.

تبلیغ شده

این کار با پای برهنه به عنوان راهی برای اتصال به کشور انجام می شود ، اما همچنین لحظه ای برای انعکاس این است که همه ما نقاط مشترک هستیم.

این حلقه اغلب بخشی از فعالیتهای قبل از سریال است و در دور آشتی به عنوان موضع ضد نژادپرستی ، تعهد به سازش و قدرت با هم آغاز شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله