استرالیا در مقابل هند: Varun Chakravarthy به دلیل آسیب دیدگی از تیم T20I هند خارج شد ، T Natarajan به عنوان جایگزین نامگذاری شد

هند در مقابل استرالیا: وارون چاكراوثی به دلیل آسیب دیدگی از تیم T20I هند خارج شد ، T Natarajan به عنوان جایگزین نامگذاری شد

Varun Chakravarthy اولین دعوت خود را به تیم India T20I بدست آورده بود ، اما اکنون باید بیرون بماند.© BCCI / IPL


Varun Chakravarthy ، چرخنده “رمز و راز” تامیل نادو ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه ، از تیم T20 International هند برای تور استرالیا در ماه نوامبر-دسامبر محروم شد. بولینگ سریع بازوی چپ T. Natarajan به عنوان جانشین انتخاب شده است. چاكراوارثی در اولین بازی كه در ماه اكتبر نام تیم برای این تور نامگذاری شد ، در اولین بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2020 و کریکت داخلی ، دعوت اول خود را در هند به دست آورد. با این حال ، این آسیب دیدگی در حال حاضر موجبات آرامش هندوستان را فراهم کرده و ناتاراجان ، که با بولینگ مرگ خود برای SunRisers حیدرآباد تحت تأثیر قرار گرفته است ، یک موفقیت محسوب می شود.

اخبار

ناتاراجان در این فصل 16 مسابقه از 16 مسابقه IPL برد حتی با حذف SRH از مسابقات. وی ویتات کوهلی ، کاپیتان وی در هند را به حساب آورد و در نهایت اولین بازی خود را انجام داد.

به طور کلی ، در T20s ، Natarajan از 38 T20 دارای 35 ویکت است و برای اولین بار با بازی در لیگ برتر تامیل نادو در سال 2017 به شهرت رسید.

ناتاراجان همچنین 64 ویکت کلاس اول و 16 ویکت لیست A دارد.

چاكراوارتي ، كه با چرخش “راز” خود براي كالكاتا نايت سوار در IPL 2020 تحت تاثير قرار گرفت ، پس از نخستين بازي در تيم هند ، ضربه اي متحمل شد.

با توجه به تجربه کمی که در خارج از حوزه IPL داشت ، انتخاب چاکراوارتی صرفاً بر اساس سو his استفاده های وی در لیگ T20 بود که در آن او 17 مسابقه را از 13 مسابقه برای KKR با بهترین 5 برای 20 انتخاب کرد.

تبلیغ شده

در سایر تغییرات در مهمانی تور هند ، به کاپیتان ویرات کهلی پس از اولین آزمون در آدلاید مرخصی پدری اعطا شد و روهیت شارما ، که به طور کامل از ناحیه همسترینگ آسیب دیده در IPL بهبود یافته است ، حتی به عنوان او به تیم تست اضافه شده است. از تیمهای ODI و T20I استراحت داده شده است.

این تور در تاریخ 27 نوامبر با اولین ODI در سیدنی آغاز می شود. هند سه ODI و سه T20I بازی می کند و پس از آن چهار تست انجام می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله