استرالیا در مقابل هند: Ravichandran Ashwin چگونه به آمادگی KL Rahul برای گزاف گویی کمک می کند. تماشا کردن

AUS vs IND: R Ashwin با کمک راکت تنیس KL Rahul را برای کارهای کوتاه آماده کرد.© خبرگزاری فرانسه


KL Rahul در فصل 2020 لیگ برتر هند (IPL) در امارات متحده عربی که اخیراً به پایان رسید ، بسیار درخشان بود. کاپیتان پادشاهان XI پنجاب علی رغم عدم موفقیت تیمش در پلی آف ، این مسابقات را به عنوان برترین مسابقه به پایان رساند. با این حال ، راهول هنگامی که برای حضور در هند در استرالیا ظاهر شود ، یک چالش کاملا جدید بر روی او خواهد داشت. با وجود افرادی مانند پت کامینز و میچل استارک در اردوگاه مخالفان ، می توان انتظار داشت که استرالیایی ها یک مانع گزاف گویی را برای شکارچیان هند راه اندازی کنند. به نظر می رسد که گزاف گویی در میادین استرالیا نیز در ذهن ستاره های در حال نبرد هند است.

اخبار

دستگیره رسمی BCCI در توئیتر روز دوشنبه ویدیویی را منتشر کرد ، که نشان می داد KL Rahul خود را برای کارهای زمین کوتاه آماده می کند ، و به او یک دست کمک می دهد ، Rawichandran Ashwin استاد بزرگ چرخشی هند است.

در این ویدئو ، یک اشوین راکت دار تنیس دیده می شود که توپ های توپ را به راهول می زند.

هند در یک سری سه مسابقه ای ODI با استرالیا بازی خواهد کرد ، که به همین تعداد Twenty20 International دنبال می شود. این تور با سری چهار تست به اوج خود می رسد.

اولین ODI استرالیا و هند در سیدنی در تاریخ 27 نوامبر برگزار می شود.

با این حال ، هند پس از اعلام BCCI تا حدی در پشت سری بازی های Test قرار دارد که کاپیتان ویرات کوهلی ، که برای مرخصی پدری خواهد بود ، سه تست نهایی را از دست خواهد داد.

تبلیغ شده

کوهلی پس از پایان آزمون افتتاحیه در آدلاید به هند باز خواهد گشت.

آخرین بار هند در استرالیا بود ، تیم کوهلی با پیروزی در اولین سری تست های خود در خاک استرالیا ، تاریخ ساز شد. اما نبود کوهلی برای بازدیدکنندگانی که به دنبال تکرار این شاهکار هستند ، یک عقب گرد بزرگ محسوب می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله