استرالیا در مقابل هند: KL Rahul می گوید موقعیت بستن به فرمت پخش شده بستگی دارد


پیش از سه مسابقه سری ODI آینده مقابل استرالیا ، نائب کاپیتان توپ سفید هند ، KL Rahul روز چهارشنبه گفت که موقعیت چوب زدن به شکل بازی تیم بستگی دارد. هند و استرالیا قرار است شاخ ها را در سه ODI ، سه T20I و چهار تست قفل کنند. اولین ODI جمعه 27 نوامبر در زمین کریکت سیدنی برگزار می شود. تیم تحت هدایت ویرات کوهلی فاقد خدمات روهیت شارما خواهد بود زیرا در حال حاضر بازیگر راست دست در آکادمی ملی کریکت (NCA) حضور دارد تا تناسب اندام کامل خود را بدست آورد. راهول همچنین در غیاب روهیت نائب کاپیتان تیم توپ سفید هند است.

اخبار

“موقعیت چوب زدن من به قالب من بستگی دارد و اینکه تیم از من می خواهد و چه ترکیبی بهتر است ، آخرین سری ODI که بازی کردیم ، من در شماره پنج خفاش کردم و ویکت ها را نگه داشتم ، بله ، این نقشی است که من لذت بردم و خوشحالم که هر نقشی را که تیم به من بدهد بازی می کنم. “

“نگاه کنید من برای مدت زمان طولانی بیش از حد کریکت 50 بیش از حد بازی نکرده ام ، اگرچه چند سالی است که در تیم هند عضو هستم ، اما در قالب 50 بیش از این به اجرای مداوم نرسیده ام مانند این ، احساس خوبی است که من برای تیم کمک می کنم. “

راهول با فرم خوب پشت سر خود وارد سری توپهای سفید مقابل استرالیا خواهد شد. کاپیتان پادشاهان XI پنجاب در 14 مسابقه در IPL که اخیراً به پایان رسیده 670 دوش به دست آورد و همچنین پیراهن نارنجی (بیشترین دوام در یک نسخه از IPL) را به دست آورد.

“منظورم این است که من با IPL کمی ضعیف شدم ، مجبور شدم در آنجا نیز نقش های مشابهی را بازی کنم ، چالش برانگیز بود و جدید بود ، اما من به آن نقش عادت کردم و لذت بردن از آن را گرفتم. امیدوارم که همین کار را اینجا ادامه دهید ، ویرات همیشه برای پسران خواهد بود و این کار کار من را کمی راحت تر خواهد کرد. لحظه ای بسیار غرورآفرین است و امیدوارم که بتوانم نمایش های مشابه خود را ادامه دهم. “

“ببین ، من یاد گرفتم که در IPL لحظه ای بمانم ، وقتی که 3-4 ثانیه آخر که بولر بازی می کند ، ویکت نگه می دارم ، یاد گرفتم که روشن کنم و روی قسمت رهبری تمرکز نکنم. برای من مهم است که به جلو بروم ، مهم است که در زمین توپ سفید خوب شروع کنم ، استرالیا کشوری است که ما از رقابت در آن لذت برده ایم “، این بازیکن 28 ساله اضافه کرد.

تبلیغ شده

بعد از پای توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین آزمون بین هند و استرالیا یک مسابقه شبانه روزی است که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا بعد از تغییر ICC در سیستم امتیاز برای WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، در رده دوم ایستاده است در حالی که هند در جایگاه دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله