استرالیا در مقابل هند: Ian Chappell احساس می کند آموزش های اضافی به بازدید کنندگان خفاشی کمک می کند تا به جستجوی شیب دار عادت کنند

استرالیا در مقابل هند: Ian Chappell احساس می کند آموزش های اضافی به بازدید کنندگان خفاشی کمک می کند تا به جستجوی شیب دار عادت کنند

ایان چاپل گفت که دوره آموزش اضافی باعث تطبیق شرایط هند در استرالیا خواهد شد© توییتر


یان چپل ، ناو سابق استرالیایی گفته است که دوره آموزش اضافی برای بتمن های هندی در استرالیا به آنها کمک می کند تا به پرش شدید برخورد کنند. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست شاخ را در برابر یکدیگر قفل کنند. هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I شاخهای یکدیگر را قفل می کنند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. تیم هند برای تمام سه قالب هفته گذشته وارد استرالیا شده بود و اکنون هر بازیکن جلسات خالص خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

اخبار

“برنامه کریکت استرالیایی آشفته و همه گیر این تابستان ممکن است فقط به نفع هند باشد در تلاش برای تکرار پیروزی در سری تور گذشته. دوره قفل شده هند – با آموزش مجاز – زمان بیشتری برای سازگاری در شرایط استرالیا به تیم خواهد داد تا برنامه آزمایشی که تیم های تور معمولاً تجربه می کنند ، “ESPNCricinfo به نقل از چاپل نقل کرد.

“دوره آموزش اضافی در حین قفل کردن ، بولینگها فرصت كافی را دارند تا بفهمند كه چه مدت در استرالیا قابل اجرا است ، و بتمن ها به پرش شیب دار غیرمعمول عادت می كنند. بسیاری از بتمن های تورگردان در به ثمر رساندن دویدن کافی از پشت پا مشكل دارند. در استرالیا فقط برای زنده ماندن در برابر بولینگ کوتاه در استرالیا کافی نیست ، شما همچنین باید بتوانید نتیجه تحویل را بدست آورید. تا زمانی که یک بتسواری ثابت کند که می تواند به طور منظم علیه این سبک حمله اجرا کند ، او همچنان ادامه خواهد داشت فلفل شده با چیزهای کوتاه ، “اضافه کرد.

سرپرست هندی Kohli فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و سپس پس از اعطای مرخصی پدری توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه برمی گردد.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود در سری تست ها را در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام 2-1 سری پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Adelaide Oval آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا و هند در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله