استرالیا در مقابل هند: کریکتهای استرالیا ژستی ضد نژادپرستی “دور پا برهنه” را ایجاد می کنند


معاون کاپیتان پت کامینز روز دوشنبه گفت ، تیم کریکت مردان استرالیا قبل از سری آینده مقابل هند “یک دایره پابرهنه” تشکیل می دهد تا مخالفت با نژادپرستی را نشان دهد و فرهنگ بومیان را جشن بگیرد. کامینز گفت که این تصمیم پس از بحث و گفتگوهای درون تیمی گرفته شد ، که مورد انتقاد مایکل هولدینگ بزرگ وست ایندیز به دلیل زانو نگرفتن در طول تور انگلیس در ماه سپتامبر قرار گرفت. تمرین جمع شدن پابرهنه در زمین قبل از یک سری بازی توسط تیم زنان استرالیا امسال با اصرار همه جانبه اشلی گاردنر ، که دارای میراث بومی است ، معرفی شد.

اخبار

پت کامینز گفت که تیم مردان این تور را برای تور هند که از 27 نوامبر آغاز می شود معرفی می کنند و در آغاز یک سری مسابقات را به عنوان یک آئین منظم قبل از بازی در می آورند.

وی در یک کنفرانس تلفنی به خبرنگاران گفت: “ما فکر می کنیم انجام کار بسیار مهم است و تصمیم گرفته ایم که دور پابرهنه را انجام دهیم.”

“نه تنها به عنوان یک ورزش ، بلکه ما به عنوان مردم کاملاً با نژادپرستی مخالفیم.

“من فکر می کنم ما احتمالاً می توانستیم دستان خود را بالا ببریم و بگوییم که ما در گذشته به اندازه کافی کار نکرده ایم و می خواهیم بهتر شویم ، بنابراین این یک چیز کوچک است که قصد داریم تابستان امسال معرفی کنیم.”

این عمل قرار دادن زانو روی زمین توسط کالین کاپرنیک ، مهاجم سابق NFL آمریکا مشهور شد ، وی اولین بار در سال 2016 این کار را در اعتراض به وحشیگری پلیس علیه سیاه پوستان و سایر اقلیت ها انجام داد.

کامینز گفت که کریکترهای استرالیا در عوض حلقه پای برهنه را انتخاب می کنند زیرا به فرهنگ بومی گرایش دارد.

وی گفت: “در استرالیا ، ما فکر می كنیم كه حاشیه نشین ترین گروه ، مردم بقیه ملت ها است.”

تبلیغ شده

“ما فکر می کنیم که دایره پابرهنه یک روش عالی برای جشن گرفتن آنها است. برخی ممکن است بخواهند زانو را بگیرند و آن را به روش های مختلف نشان دهند (ما پشتیبانی می کنیم) ، ما کاملا برای این کار هستیم.”

جاستین لنگر ، مربی استرالیا ، از انتقادات هولدینگ گیج شده بود و در آن زمان گفت که تیمش می خواهد پیامی “پایدار و قدرتمند” علیه نژادپرستی ارسال کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله