استرالیا در مقابل هند: ویل پوکوفسکی ، کامرون گرین در تیم آزمایشی 17 نفره استرالیا نامگذاری شده است


ویل پوکوفسکی و کامرون گرین ، جوانانی که دارای امتیاز بالایی هستند ، روز پنجشنبه در حالی که استرالیا به آینده نگاه می کند ، در یک تیم آزمایشی 17 نفره قرار گرفتند تا به مصاف هند بروند. افتتاحیه پوکوفسکی 22 ساله و همه کاره گرین 21 ساله در این فصل چوب در زده اند و در شفیلد شیلد داخلی تحت تأثیر قرار گرفته اند و تعداد زیادی از بزرگان سابق استرالیا خواستار حضور آنها شده اند. منتخبان – مربی جاستین لانگر ، ترور هونز و جورج بیلی – به این تماس ها توجه کردند ، اما این کار به هزینه جو برنز خارج از فرم نبود ، که جای خود را در کنار داوید وارنر درب بازکن معمول حفظ می کند.

اخبار

میچل سوپسون و نوازنده تازه کار ، شان آبوت ، به همراه مایکل نسر ، بازیکن پر سرعت ، که مدتهاست در حاشیه بوده است ، نمره خوبی را کسب کردند و برای اولین بار آماده هستند.

هونز گفت: “داشتن کریکت استرالیایی که این همه بازیکن جوان خوب درگیر رقابت هستند ، این یک نشانه مثبت است.” “البته دو نفر از این بازیکنان برجسته ، کامرون گرین و ویل پوکوفسکی بودند.”

“فرم انكارناپذیر آنها خواستار انتخاب شد و ما بسیار خوشحالیم كه این مردان جوان را در تیم آزمایش كرده ایم كه برای یك سری آزمایش فوق العاده مقابل یك حریف فوق العاده قدرتمند خواهد بود.”

استرالیای شماره یک جهان با هدایت تیم پین ، چهار آزمایش را در برابر هند رتبه دوم ویرات کوهلی انجام می دهد که با یک مسابقه شبانه روز در آدلاید در 17 دسامبر برگزار می شود.

آنها سپس قبل از عزیمت به سیدنی و بریزبن به آزمون سنتی Boxing Day Test در ملبورن می روند و کوهلی قرار است سه بازی آخر را از دست بدهد تا برای تولد اولین فرزندش به خانه برگردد.

هند پس از ورود به استرالیا به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا به 14 روز قرنطینه احتیاج دارد و کوهلی در صورت تمایل به بازگشت مجبور است این تمرین را تکرار کند و این کار بعید به نظر می رسد.

دو طرف از 27 نوامبر در سه روزه یک روزه و سه مسابقه 20 بیست ساله به مصاف هم می روند. در آن مسابقات دو مسابقه استرالیا A مقابل تیم های هندی در سیدنی برای آمادگی در آزمون ها دنبال می شود.

– فرم خوب –

پوکوفسکی ، که تابستان سال گذشته در تست بود ، اما با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کند ، در دو بازی اخیر خود به عنوان یک افتتاحیه برای ویکتوریا ، قرن ها دو برابر به غارت رفته است تا تماس خود را کاملاً اجتناب ناپذیر کند.

وی اخیراً گفت که در فضای خوبی قرار دارد و آماده است تا بار دیگر برای حضور در یک آزمایشگاه ، با برنز فعلی که طلسم لاغری دارد رقابت کند.

گرگ چپل توصیف می کند بهترین فردی است که از زمان ریکی پونتینگ دیده است ، همچنین با یک کلاس 197 برای استرالیای غربی ماه گذشته شلیک کرده است.

به نظر می رسد که او حداقل در آزمون ابتدایی شروع به کار نمی کند ، در حالی که تراویس هد و متیو وید در حال حاضر ترتیب متوسط ​​را پر می کنند و مارنوس لابوشاگن و استیو اسمیت در سه و چهار حبس شده اند.

سرعت حمله عملاً خودش را نشان داد ، پت کامینز ، میچل استارک ، جاش هازلوود و جیمز پتینسون منظم بودند و ناصر و ابوت از گردن نفس می کشیدند.

سوپسون پرونده خود را با سه بارگیری پی در پی پنج ویکت در شفیلد سپر تحت فشار قرار داد و به عنوان کم کاری ناتان لیون به آدام زامپا ترجیح داده شد.

هانز گفت: “میچ سوپسون یکی دیگر از بازیکنان عالی و عالی کوئینزلند است. او گزینه دوم چرخش قدرتمند را به ناتان لیون می دهد و ما احساس می کنیم که او از این فرصت آماده و شایسته است.”

“شان ابوت همچنین در ابتدای تابستان فوق العاده بوده و به عنوان یک گزینه بولینگ سریع بسیار سریع وارد اولین تیم تست خود می شود.”

تبلیغ شده

تیم استرالیا: شان ابوت ، جو برنز ، پت کامینز ، کامرون گرین ، جاش هازلوود ، تراویس هد ، مارنوس لابوشاگن ، ناتان لیون ، مایکل نسر ، تیم پین (کپت) ، جیمز پتینسون ، ویل پوکوفسکی ، استیو اسمیت ، میچل استارک ، میچل سوپسون ، متیو وید ، دیوید وارنر

تیم ملی استرالیا: شان ابوت ، اشتون آگار ، جو برنز ، جکسون برد ، الکس کری ، هری کانوی ، کامرون گرین ، مارکوس هریس ، تراویس هد ، مویز Henriques ، نیک مادینسون ، میچل مارش ، مایکل نسر ، تیم پین ، جیمز پتینسون ، ویل پوکوفسکی ، مارک استکتی ، ویل ساترلند ، میچل سوپسون

مباحث ذکر شده در این مقاله