استرالیا در مقابل هند: هاردیک پاندیا Breezy 90 بیهوده است همانطور که آرون فینچ ، استیو اسمیت صدها نفر به استرالیا کمک می کند تا اولین موفقیت ODI را کسب کند


90 توپ 76 بر 76 هاردیك پاندیا و 74 ضربه 86 شیكار داوان برای شیكار داوان كافی نبود كه هند را در بدرقه یک ماموت 375 كمك كند زیرا استرالیا روز جمعه در اولین مسابقه بین المللی یك روزه در Cricket Ground سیدنی (SCG) با 66 دوش آنها را شکست داد تا بازی کند برتری 1-0 در سری سه مسابقه و کسب 10 امتیاز در لیگ برتر ICC ODI. آرون فینچ (114) و استیو اسمیت (105) قرن ها موفق شدند – اسمیت سومین سریعترین استرالیایی در ODIs است – و گلن مکسول با 45 در 19 و دیوید وارنر با 69 در 76 در یک ویکت مسطح SCG که همه بولرهای هند برای مهار دویدن تلاش کرد. هند به 308 در 8 از 50 گره محدود شد.

اخبار

هنگامی که هند در موقعیت خسته کننده بود در 101 در 4 در 14 ام ، Pandya همکاری مهم 128 دوشی با داوان را حفظ کرد تا هند را در تعقیب نگه دارد.

پاندیا پنجاه و پنجمین دور از دست خود را فقط در 31 توپ در 24 امین مسابقه هند انجام داد.

Pandya علاقه خاصی به چرخنده ها ، آدام زامپا و گلن مکسول داشت که شش ثانیه مورد اصابت قرار گرفتند ، بیشتر در “V” بین طولانی مدت و طولانی مدت ، زیرا هند در مسیر بالاترین تعقیب موفق خود در ODI باقی ماند.

هند با تعقیب 374 برای استرالیا 6 ، شروع خوبی داشت با دهوان و مایانک آگروال (22 بر 18) با اضافه کردن 53 بازیکن در شش بازی اول قبل از اینکه جاش هازلوود باعث شود آگاروال یک توپ کوتاه را اخراج کند.

قبل از اینکه هازلود او را وادار کند یک توپ کوتاه دیگر به فینچ در میانه ویکت کوتاه بزند ، یک ویرات کوهلی غیر مشخص تعداد زیادی شوت را در مدت کوتاهی 21 بازی از 21 توپ که دارای دو چهار و شش ضربه بود ، بازی کرد.

هنگامی که زامپا او را در پای خوب رها کرد به کوهلی خط نجات داده شد ، اما کاپیتان هندی نتوانست از آن نهایت استفاده را برد.

هنگامی که شرایاس اییر – توسط الکس کری نگهدارنده ویکت گرفتار شد در حالی که اییر سعی داشت زیر خیز سپر توسط هزلوود با خفاش به سمت بالا اردک بزند – و کی.ال.راهول ، که توسط اسمیت از زامپا گرفتار شد ، در 15 اواخر اول اخراج شد ، هند با یک وظیفه سنگین روبرو شد .

با این حال ، Pandya و Dhawan با حفاری و چانه زدن در میان گره های میانی ، هند را به یک پایگاه مستحکم برای شروع از جبهه های مرگ تبدیل کردند.

اما زامپا برنامه های دیگری داشت زیرا بعد از اخراج داوان در 35 امین بار ، که توسط میچل استارک در عمق گرفتار شد ، از پاندیا بهتر شد ، که او نیز مدتها به استارک رفت و با این کار به هفت و چهار کار خود پایان داد و چهار شش در 39 بیش از.

زامپا 4 به 54 در مقابل 10 بازگشت در حالی که هزلوود در مقابل 10 به 3 در 55 رسید.

تبلیغ شده

پیش از این ، فینچ پیروزی را برنده شد و خفاش را انتخاب کرد. او و وارنر شریک افتتاحیه 156 اجرا برای اولین ویکت اضافه کردند و بدین ترتیب اوضاع را برای مرتبه متوسط ​​آماده کردند.

برای هند ، شامی با سه رقم 59 برای سهمیه کامل خود ، توپ بولینگ بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله