استرالیا در مقابل هند: مایکل کلارک خواستار انتخاب ویل پوکوفسکی پس از دو قرن بازگشت به عقب است


منتخبان استرالیا روز سه شنبه تحت فشار قرار گرفتند تا ویل پوکوفسکی را به عنوان یک ضربه گیر شروع کننده سری Test در برابر هند انتخاب کنند ، پس از آنکه اعجوبه جوان قرن ها پشت سر هم زد. این بازیکن 22 ساله هفته گذشته در شفیلد سپر 255 شکست ناپذیر برای ویکتوریا به دست آورد و در رکورد 486 دوش با مارکوس هریس مقابل استرالیای جنوبی ایستاد. او روز دوشنبه با 202 برابر استرالیای غربی دنبال کرد که کاپیتان های سابق استرالیا وزن خود را به درخواست او در کنار دیوید وارنر ، به هزینه جو برنز ، اضافه کردند.

اخبار

کاپیتان سابق مایکل کلارک به خبرنگاران گفت: “این در برابر یک تیم خوب ، هند است ، اما این بچه آماده است … اکنون زمان اوست.”

“باید او را انتخاب کنم. واقعیت این سریال در استرالیا راهی عالی برای جذب او به آن تیم تست است. او در شرایطی بازی می کند که به آن عادت کرده است.”

کاپیتان های سابق یان چاپل و کیم هیوز همان احساسات را داشتند ، همانطور که مارک واگ.

واگ به فاکس اسپورت گفت: “من قطعاً او را برای اولین آزمایش در برابر هند انتخاب می کنم.” “او را باید به عنوان یک خفاش باز انتخاب کرد.”

“جو برنز به اندازه کافی رکورد مناسب و معقول داشته است ، اما شروع او در این فصل ایده آل نبوده و او فقط آن نقطه را میخکوب نکرده است.”

اما استیو ، برادر واو – سرپوشیده ترین بازیکن استرالیا – مخالف بود.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: “(مربی) جاستین لانگر در وفاداری و ترکیب های برنده بزرگ است.”

“بسیاری از مردم برنز را زیر ذره بین قرار داده اند اما واقعیت این است که او با وارنر بسیار خوب عمل کرده است ، آنها شیمی فوق العاده ای دارند که برای یک همکاری بسیار مهم است.

“بنابراین من خیلی مطمئن نیستم که شکسته شود.”

منتخبان در 17 دسامبر در آدلاید در هلند در اولین مسابقه از 4 تست مقابل هند در حال نهایی شدن هستند ، شش تیم برتر استرالیا عمدتا جدا از شریک افتتاحیه وارنر تسویه حساب می کنند.

از مدت ها پیش Pucovski به عنوان یکی از چشم اندازهای استرالیا دیده می شد ، اما با مشکلات مغزی و مغزی دست و پنجه نرم کرده است.

او تابستان گذشته در مسابقات ملی برابر سریلانکا در ترکیب ملی قرار داشت ، اما پس از اینکه برای اولین بار مورد غفلت قرار گرفت و دوباره از دست دادن دوم ، برای بازگشت به خانه و رسیدگی به مشکلاتش آزاد شد.

تبلیغ شده

در جای دیگری در شفیلد شیلد ، مت رنشاو افتتاح کننده آزمون قبلی یادآوری خود را با 168 شکست ناپذیر ارسال کرد ، در حالی که همشهری کوئینزلند میچل سوپسون 5-55 را گرفت.

این سومین حمل و نقل پنج ویکت سوئپسون بود که به دنبال آن شهرت رو به رشد او به عنوان یکی از آینده دارترین استرالیا را تقویت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله