استرالیا در مقابل هند: مایکل ووگان می گوید میزبانان سری آزمایشی “خیلی راحت” را برنده می شوند و ویرات کوهلی 3 مسابقه فینال را از دست می دهد

کاپیتان سابق انگلیس می گوید استرالیا در سری مسابقات برنده خواهد شد

غیبت ویرات کوهلی ضربه بزرگی برای هند خواهد بود© توییتر


کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل واگن ، گفت که استرالیا باید در سری مسابقات آینده مقابل هند “خیلی راحت” پیروز شود زیرا ویرات کوهلی قصد دارد بعد از اولین مسابقه از چهار مسابقه ، با مرخصی پدری به خانه برگردد. روز دوشنبه BCCI اعلام کرد که به کوهلی مرخصی پدری اعطا شده است و پس از اولین آزمون در آدلاید به هند برمی گردد. کوهلی و همسرش آنوشکا در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند. وان گفت که کوهلی تصمیم درستی گرفت که برای تولد فرزندش در آنجا باشد ، اما گفت که استرالیا بدون ناخدای خود برای هند بسیار قدرتمند خواهد بود.

اخبار

Vaughan در توئیت خود نوشت: “بدون 3 آزمون در استرالیاimVkohli. تصمیم درست در هنگام تولد اولین فرزند او خواهد بود … اما این بدان معنی است که استرالیا به راحتی IMO سریال را برنده خواهد شد.”

این سری تست های چهار مسابقه با آزمون شبانه روزی در آدلاید در 17 دسامبر آغاز می شود و پس از آن آزمون روز بوکسینگ در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود.

آزمون سوم در 7 ژانویه در زمین کریکت سیدنی و آزمون چهارم و نهایی در 15 ژانویه آغاز می شود و در گابا در بریزبن برگزار می شود.

هنگامی که هند آخرین بار در 19-2018 به تور استرالیا سفر کرد ، آنها اولین سری تست خود را برنده Down Under کردند.

تبلیغ شده

Cheteshwar Pujara سه قرن گلزنی کرد که هند این سری را 2-1 پیروز شد.

غیبت کوهلی ضربه بزرگی برای بازدیدکنندگان خواهد بود ، اما هند خوشحال خواهد شد که روهیت شارما را برای سری Test برگرداند ، زیرا ابتدا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ترکیب خارج شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله