استرالیا در مقابل هند: “صبر طولانی” محمد شامی برای کاسه کشی در تیم های هند به پایان می رسد ، “هیچ احساس بهتری” برای او وجود ندارد. تماشا کردن

استرالیا در مقابل هند: محمد شامیس

محمد شامی به عنوان دومین بالاترین بازیکن ویکت در هند در آخرین سری تست هند در استرالیا به پایان رسید.© محمد شامی / توییتر


محمد شامی با برخی از تمرینات بولینگ در شبکه های تلویزیونی آماده مسابقات آینده هند در استرالیا شد. توپ سریع 30 ساله برای هر سه قالب در جوخه های هندوستان گنجانده شده است و می تواند در تاریخ 27 نوامبر هنگامی که هند در اولین مسابقه بین المللی یک روزه در زمین کریکت سیدنی (SCG) به استرالیا می رود ، قابل مشاهده باشد. . شامی به عنوان عنوان ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و به او نشان داد ، “هیچ احساسی بهتر از بازی برای کشور شما وجود ندارد. بالاخره امروز یک انتظار طولانی برای بسته شدن در شبکه های # تیم هندوستان به پایان رسید! چشم به راه تور استرالیا هستیم.” در حال دویدن برای کاسه کردن در شبکه ها.

اخبار

شامی از زمان آغاز به کار خود در سال 2013 ، 49 تست ، 77 ODI و 11 Twenty20 International را برای هند بازی کرده است.

او در آخرین تور سفر خود به استرالیا در 19-2018 ، دروازه بان اصلی هند بود و 16 ویکت را در چهار تست و پنج ویکت را در سه ODI برداشت.

به طور کلی ، شامی 180 ویکت آزمون با 27.36 ، 144 ویکت ODI با 25.42 و 12 ویکت T20I دارد.

هند قبل از اجرای اولین آزمون در آدلاید که یک امر شبانه روزی است ، از 27 نوامبر تا 8 دسامبر تور خود را با سه ODI و سه T20I در سیدنی و کانبرا آغاز می کند.

تبلیغ شده

سه آزمون باقیمانده در ملبورن (26 تا 30 دسامبر) ، سیدنی (7 تا 11 ژانویه) و بریزبن (15 تا 19 ژانویه) برگزار می شود.

هند دومین جلسه تمرینی خود را در روز یکشنبه ، 15 نوامبر برگزار کرد ، زیرا افرادی مانند ویرات کوهلی و چتشوار پوجارا دیده می شدند که در حال تمرین گرفتن لغزش و دور زدن اسپینر R Ashwin و همچنین بولینگ سریع T Natarajan تمرینات بولینگ در شبکه ها را داشتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله