استرالیا در مقابل هند: روهیت شارما در تیم تست گنجانده شده است ، ویرات کوهلی پس از آزمون اول بازگشت


هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز دوشنبه اعلام کرد ، ویرات کهلی ، کاپیتان هند ، پس از اولین آزمایش در این چهار مسابقه ، از استرالیا به هند باز می گردد. هیئت کریکت هند همچنین تأیید کرد که روهیت شارما در تیم تست قرار گرفته است ، اما برای سری های ODI و T20 International (T20I) Down Under آرام خواهد گرفت. در بیانیه آمده است كه كوهلی در مورد برنامه های خود برای بازگشت به هند پس از اولین آزمون در جلسه كمیته انتخاب در ماه اكتبر ، هیئت مدیره را مرعوب كرده و به وی مرخصی پدری اعطا شده است.

اخبار

کهلی و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه سال آینده در انتظار فرزند اول خود هستند.

در بیانیه آمده است: “در جلسه کمیته انتخاب در تاریخ 26 اکتبر سال 2020 ، آقای ویرات کوهلی به BCCI در مورد برنامه های خود برای بازگشت به هند پس از اولین آزمون در آدلاید اطلاع داده بود.” “BCCI به كاپیتان هند مرخصی پدری اعطا كرده است. او پس از اولین آزمایش در برابر استرالیا در آدلاید باز خواهد گشت.”

روهیت شارما در ابتدا با اعلام تیم های تور استرالیا ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، از همه تیم ها کنار گذاشته شد.

با این حال ، BCCI وضعیت آمادگی او را زیر نظر گرفته و او را برای بازی در سریال Test رد کرده است.

در این بیانیه آمده است: “تیم پزشکی BCCI تناسب اندام روهیت شارما را رصد کرده و کمیته انتخاب ارشد تمام هند را در این باره توضیح داده است.”

در پایان نتیجه گیری شد: “با مشورت با آقای شارما ، تصمیم گرفته شده است که او را برای ODIs و T20I در استرالیا استراحت دهد تا تناسب اندام کامل را بدست آورد و او در تیم تست هند برای غنیمت Border-Gavaskar قرار گرفت.”

روهیت شارما پس از از دست دادن چهار بازی در طول IPL ، برای بازی فینال لیگ خود به سرخپوستان بمبئی بازگشت و همچنین در بازی مقدماتی 1 برابر دهلی پایتخت بازی کرد و سوالاتی را در مورد حذف وی از تیم هند مطرح کرد.

وی در فینال مقابل DC در 10 نوامبر هدایت MI را بر عهده خواهد داشت.

تور هندوستان در استرالیا با یک سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که از 27 نوامبر آغاز می شود.

از تاریخ 4 دسامبر ، سری ODI با سه T20I دنبال خواهد شد.

تبلیغ شده

آزمون اول در 17 دسامبر آغاز می شود و تا 21 دسامبر ادامه دارد. آزمون دوم آزمون Boxing Day است.

این سری چهار مسابقه در تاریخ 19 ژانویه به پایان می رسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله