استرالیا در مقابل هند: راویچندران اشوین تمرین خالص را در “سرزمین کانگورو” آغاز می کند. تماشا کردن

استرالیا در مقابل هند: راویچندران اشوین تمرین خالص را آغاز می کند

راویچندران اشوین فیلم هایی را از جلسه خالص خود در سیدنی ارسال کرد.© اینستاگرام


بازیکنان هندی که در حال حاضر دوره قرنطینه اجباری 14 روزه خود را در سیدنی پشت سر می گذارند ، قبلاً آماده سازی خود را برای مسابقات محدود محدود و آزمونهای آینده مقابل استرالیا آغاز کرده اند. راویچندران اشوین و آجینکیا رهانه ، بازیکن فرار ، که هر دو عضو تیم تست هستند ، وقت خود را صرف تیز کردن مهارت های خود در شبکه ها کردند. همچنین ، تمرین در کنار آنها ، راویندرا جیدجا ، چرخنده بازوی چپ بود. R Ashwin دو فیلم در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد ، جایی که می توان او را با توپ قرمز در حال بولینگ به سمت ناخدای آزمون هند دید. آشوین در حالی که ویدیوها را در اینستاگرام به اشتراک می گذاشت ، نوشت: “بازوی راست !! سرزمین کانگورو! # بکگراند # بازی # توپ_تستریک.

اخبار

اشوین ، که به همراه همسر و دو دخترش به استرالیا سفر کرده است ، 9 سالگی ازدواج خود را در انزوا در داخل اتاق هتل جشن گرفت. آشوین و همسرش پریتی چند تصویر از جشن جدا شده و در عین حال سرگرم کننده خود به اشتراک گذاشتند.

اشوین در اینستاگرام نوشت: “زمان پرواز می کند! 9 سال گذشته نیز همینطور.prithinarayanan # سالگرد ازدواج”.

اشوین و رهانه هر دو در لیگ برتر هند (IPL) 2020 که اخیراً به پایان رسید ، بخشی از لباس پایتخت های دهلی بودند ، جایی که در فینال به هندی های بمبئی باختند.

بازیکنان تیم هند پس از پاکسازی آزمایش ویروس کرونا ، تمرینات سبک فضای باز را از روز شنبه آغاز کردند. شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) چند تصویر از بازیکنانی که وقت خود را در باشگاه می گذرانند و همچنین برخی از تمرینات سبک را در فضای باز انجام می دهد ، به اشتراک گذاشت.

تبلیغ شده

تیم هند پس از مدتی طولانی وقتی وارد استرالیا می شود در یک بازی سه سریه ODI و به دنبال آن تعداد T20I به میدان خواهد رفت. قبل از شروع اولین مسابقه آزمون در 17 دسامبر در آدلاید ، بازیکنان هند دو بازی تمرینی انجام می دهند.

مسابقه دوم Boxing Day Test است و از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود. آزمون سوم در 7 ژانویه در سیدنی آغاز می شود در حالی که آزمون چهارم و آخرین تست در 15 ژانویه در بریزبن آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله