استرالیا در مقابل هند: دیوید وارنر می گوید به سخنان هندی پاسخ نمی دهد


افتتاحیه كننده استرالیا ، دیوید وارنر ، پیش بینی كرد كه افراد ویرات كوهلی سعی دارند او را با طعنه های كلامی تهدید كنند ، روز دوشنبه متعهد شد كه حوصله خود را حفظ كند. وارنر یک بار در درگیری های درون زمینی به شهرت خود به عنوان سگ حمله کننده استرالیا مشهور شد اما گفت که با بلوغ بازی هایش را کم رنگ کرده است. این 34 ساله انتظار داشت که در تور هند آینده ، که روز جمعه با یک بین المللی یک روزه در سیدنی آغاز می شود ، برخی از خاردارها پرتاب شود ، اما گفت که اجازه می دهد خفاش خود صحبت کند.

اخبار

وی در یک کنفرانس تلفنی گفت: “آخرین باری که ما در هند گشت زدیم آنها واقعاً اینگونه ما را درگیر خود کردند.”

“ما به مرور یاد می گیریم ، خصوصاً خودم ، که اگر به دنبال این باشید که درگیر آن نشوید ، تقریباً با نادیده گرفتن آن ، تلاش برای پذیرش آن و استفاده از خفاش ، نتیجه را عوض می کنید.”

وارنر گفت كه او قصد دارد از هرگونه تمسخر بعنوان انگیزه استفاده كند ، در حالی كه از انتقام جویی در نوع خود امتناع ورزیده و نگرش مثبت خود را حفظ می كند.

وی گفت: “شما نمی دانید تاثیری (از دست دادن روحیه) روی هم تیمی های شما خواهد گذاشت ، بنابراین باید کمی فروتن باشید و نسبت به حریف احترام بیشتری قائل شوید.”

به نظر می رسد رویکرد ملایمتر وارنر همزمان با بازگشت وی از ممنوعیت رسوایی دستکاری توپ در سال 2018 است ، اگرچه این بازیگر رفتار ناآرام را به پدر بودن نسبت داد.

وی گفت: “شما باید صبور باشید ، خیلی پرخاش نکنید ، وقتی بچه ها گوش نمی دهند عصبانی نشوید.”

“بنابراین من در زمین و خارج از زمین آزمایش می شوم.”

وارنر همچنین از شوك آزمایشی خارج از فرم خود ، جو برنز ، كه با چالش سخت ستاره در حال ظهور ویل پوكوسكی روبرو می شود ، برای رسیدن به جایگاه در بالای دستور مبارزه با هند ، حمایت كرد.

وی گفت: “من وقت زیادی را در وسط جو برنز گذرانده ام ، من می دانم وقتی بیرون هستیم دقیقاً در مورد چه چیزی هستیم.”

“بدیهی است که ما سال گذشته در بسیاری از بازی ها پیروز شدیم. بنابراین برای من ، شما چیزی را که واقعاً م workingثر است ، نمی شکنید.”

بزرگان آزمایشی مانند مایکل کلارک ، ایان چاپل و مارک واو پس از چپاول قرن 22 مضاعف دوبرابر ویکتوریا ، خواستار شمول پوکوفسکی شده اند.

وارنر ادعاهای پوکوفسکی را تأیید کرد اما گفت که برنز ، 31 ساله ، “هیچ اشتباهی نکرده” تا او را برای اولین آزمایش در آدلاید ماه آینده کنار بگذارد.

تبلیغ شده

“ویل یک استعداد استثنایی است و [will be] یک بازیکن عالی برای سالهای آینده “، او گفت.

استرالیا و هند در طول تور سه مسابقه یک روزه ، سه مسابقه 20 مسابقه و چهار تست برگزار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله