استرالیا در مقابل هند: جاستین لنگر از “انسان” ویرات کوهلی برای حرکت کودک استقبال می کند


جاستین لنگر روز جمعه “احترام” خود را نسبت به قرار دادن خانواده قبل از کریکت ابراز کرد ، در حالی که به شدت پیشنهاد می کند جو برنز در اولین آزمون برابر هند برای استرالیا باز بماند. سرپرست هند ، کوهلی و همسرش ستاره بالیوود ، آنوشکا شارما در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند و او قرار است پس از پایان آزمایش افتتاحیه در آدلاید در 21 دسامبر به خانه بازگردد. به استرالیا برگردیم ، به نظر می رسد که او سه تست نهایی ملبورن ، سیدنی و بریزبن را از دست خواهد داد.

اخبار

غیبت او شانس بیشتری را برای استرالیا برای انتقام از شکست سریال خانگی خود مقابل هند از دو سال پیش افزایش می دهد ، اما ضربه بزرگی برای صدا و سیما و هواداران است.

لانگر با کنفرانس ویدئویی به خبرنگاران گفت: “ویرات کهلی احتمالاً بهترین بازیکنی است که من در زندگی ام دیده ام به همین دلایل ، نه تنها ضرب و شتم بلکه انرژی و اشتیاق او به بازی ، شیوه بازی او.”

“من نمی توانم باور كنم كه او انرژی انجام شده خود را در هر كاری نشان می دهد و من احترام زیادی برای او قائل هستم. من همچنین احترام او را برای او گرفته ام به این معنا كه او این تصمیم را گرفته است (برای بازگشت به هنگام تولد).

“او یک انسان مانند همه ما است … اگر من به هر یک از بازیکنانم مشاوره می دادم ، همیشه می گفتم هرگز ، تولد فرزندان خود را از دست ندهم ، زیرا این یکی از کارهای بزرگی است که شما انجام خواهید داد.”

کوهلی از اواخر نوامبر در سه ODI هند ، سه نفر از 20 نفر بین المللی 20 و اولین آزمون – یک بازی شبانه روز – قبل از عزیمت هند را هدایت می کند.

“البته این تأثیر خواهد داشت (عدم حضور او) ، اما ما همچنین می دانیم که هند آخرین بار (در 19-19 2018) ما را شکست داد. آنها تیم بسیار بسیار خوبی هستند ، ما نمی توانیم برای یک ثانیه با یا بدون رضایت ویرات »، لانگر افزود.

“پوکوفسکی شگفت انگیز بوده است”

استرالیا روز پنجشنبه یک تیم آزمایشی 17 نفره را انتخاب کرد که شامل بازیکنان جوان دارای امتیاز بالا ویل پوکووسکی و کامرون گرین است.

در حالی که بسیاری از اولین XI ها در آن قفل شده اند ، طبل ها پس از دو قرن پشت سر هم زدن ، برای پوکوفسکی ضرب و شتم می کند تا جای Burns را به عنوان شریک افتتاحیه دیوید وارنر بگیرد.

لانگر گفت: “پوكوسكي شگفت آور نبوده است ، و اين همان چيزي است كه ما بدنبال آن هستيم. ما مي خواهيم بچه هايي كه در خارج از تيم هستند انقدر سر و صدا كنند كه نتوانيد آنها را ناديده بگيريد.” “و واقعیت این است که ویل بسیار خوب بوده است ، ما نمی توانیم او را نادیده بگیریم.

“همانطور که گفته شد ، من همچنین از تابستان گذشته ، آخرین باری که کریکت تست بازی کردیم ، با پیام رسانی سازگار بوده ام که ما ترکیب جو برنز و دیوید وارنر را دوست داریم.

“آنها یک هم افزایی واقعی دارند ، به خوبی با هم کار می کنند ، شیمی دارند. بنابراین در این مرحله من می گویم که همان ثابت خواهد ماند.”

وارنر ، استیو اسمیت و سایر افرادی که در لیگ برتر هند بازی می کردند اکنون به سیدنی بازگشته اند و 14 روز قرنطینه اجباری را پشت سر می گذارند.

تبلیغ شده

این بدان معناست که تیم تا صبح یک روز افتتاحیه در 27 نوامبر با هم نخواهد بود.

لانگر اوضاع را “چالش برانگیز” خواند اما افزود: “همه آنها واقعاً روحیه خوبی دارند و نمی توانند صبر کنند تا تابستان آغاز شود ، همه آنها پمپاژ می شوند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله