استرالیا در مقابل هند: تیم پین در منزوی شدن خود به دلیل شیوع آدلاید COVID-19 ، کالیفرنیا می گوید اولین آزمایش هنوز در حال انجام است


شیوع ویروس کرونا در آدلاید روز دوشنبه بازیکنان استرالیایی ، از جمله تیم پین کاپیتان را مجبور به انزوا کرد اما هیئت کریکت این کشور اظهار داشت که اولین آزمایش برابر هند از 17 دسامبر طبق برنامه انجام می شود. مجموعه ای از موارد COVID-19 در آدلاید باعث شد سایر ایالت ها مانند استرالیای غربی ، تاسمانی و سرزمین شمالی مرزهای خود را با استرالیای جنوبی ببندند و از ساعت 11:59 بعد از ظهر روز دوشنبه قرنطینه هتل 14 روزه را به همه بازدید کنندگان از آدلاید تحمیل کنند. به نقل از “سیدنی مورنینگ هرالد” سخنگوی CA در مورد مسابقه ای که شبانه روز برگزار می شود ، “نظارت در حال انجام است اما این پایان ماجرا است.”

اخبار

تعداد موارد از چهار مورد در روز یکشنبه به 17 مورد در روز دوشنبه رسیده است. این پیشرفت می تواند تابستان کریکت استرالیا را به هرج و مرج بکشاند ، اما کالیفرنیا اصرار داشت هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم ماه آینده مسابقات سری تست در برابر هند – مسابقه توپ روز / شب صورتی – در بیضی آدلاید شک دارد.

این روزنامه گفت: CA بر میزان شیوع بیماری نظارت دارد و مقامات آن با تصمیم گیرندگان اصلی در آدلاید در تماس بودند. مقامات بهداشتی تاسمانی از 9 نوامبر بازگشت به قرنطینه از استرالیای جنوبی. این بدان معنی بود که پین ​​، متیو وید و هم تیمی هایشان در تیم تاسمانیا ، که به تازگی دور ابتدایی مسابقات شفیلد شیلد را در استرالیای جنوبی به پایان رسانده اند ، باید به انزوا بروند. سخنگوی کریکت تاسمانیا گفت: “… تیم تاسمانی ببرهای شفیلد شیلد در حال انزوا هستند زیرا ما منتظر توصیه های بیشتر از بهداشت عمومی هستیم.”

“بازیکنان و پرسنل امروز برای آزمایش سواب COVID-19 برنامه ریزی شده اند.” تیم هند و استرالیایی هایی که در لیگ برتر هند در امارات شرکت کرده اند از روز پنجشنبه در قرنطینه 14 روزه در سیدنی هستند.

آنها انزوا را یک روز قبل از سری ODI که از 27 نوامبر در SCG آغاز می شود ، کامل می کنند. سیدنی قبل از اینکه کانبرا میزبان سومین ODI و اولین T20 International باشد ، دو مسابقه اول را برگزار می کند.

تبلیغ شده

دو T20I باقیمانده در سیدنی برگزار می شود. هند در آستانه سری Test دو مسابقه تدارکاتی مقابل استرالیا A در سیدنی دارد ، این مسابقه از 6 تا 8 دسامبر برگزار می شود که با سری T20 هم پوشانی دارد و از 11 تا 13 دسامبر یک مسابقه شبانه روزی در SCG برگزار می شود.

اولین آزمون شامل جمعیتی تقریباً 50 درصدی از کل ظرفیت خواهد بود که 27000 بلیط در روز در دسترس خواهد داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله