استرالیا در مقابل هند: تور کریکت بهم ریخته به دلیل خوشه های ویروسی COVID-19 در کشور میزبان


محدودیت های سریع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استرالیای جنوبی ، مقدمات تور کریکت پرفروش هند را در روز دوشنبه پیچیده کرد ، به طوری که تیم پین ، کاپیتان استرالیایی ، مجبور به انزوا شد و سوالات مطرح شده در مورد اولین آزمون در آدلاید. مقامات بهداشت و کریکت استرالیا روز دوشنبه گفتند که خیلی زود است که بگوییم یک گروه از موارد ویروس در اطراف آدلاید به سرعت در حال ظهور برای تور هند است که از 27 نوامبر آغاز می شود.

اخبار

مردان ویرات کوهلی قرار است قبل از سفر به آدلاید برای اولین آزمایش در 17 تا 21 دسامبر ، یک سری ODI و T20 را در سیدنی و کانبرا نسبتاً بدون ویروس بازی کنند.

این شهر در استرالیای جنوبی به مرکز تلاش های استرالیا برای سرکوب همه گیری تبدیل شده است و 17 مورد آن مربوط به شیوع حبس در هتل است.

ایالت های استرالیا روز دوشنبه برای اعمال محدودیت در سفرهای داخلی که می تواند حرکات جوخه ها را پیچیده کند ، عجله کردند.

رسانه های استرالیایی گزارش دادند ، پین و چند بازیکن دیگر از ایالت های مختلف استرالیا پس از سفر به استرالیای جنوبی ، جایی که آنها کریکت شفیلد شیلد را بازی می کردند ، گفته شد که ایزوله شوند.

نخست وزیر ایالت استرالیای جنوبی استیون مارشال اظهار امیدواری کرد که بتوان شیوع را به موقع کنترل کرد تا از ایجاد اختلال در تور آزمون جلوگیری شود.

وی گفت: “کریکت هنوز کمی در مسیر قرار دارد و ما هرچه سریعتر با این مسئله مقابله خواهیم کرد.”

“اگر سریع و قاطعانه عمل کنیم ، جلوی این مسئله را می گیریم ، امیدوارم که بتوانیم در هفته های آینده این مشکل را حل کنیم.”

Paceman و معاون کاپیتان پت کامینز اظهار داشتند که هنوز در مورد تأثیر شیوع بیماری عدم اطمینان وجود دارد.

تبلیغ شده

وی گفت: “صادقانه بگویم من مطمئن نیستم که چگونه ممکن است در عرض چند هفته که می خواهیم به آنجا برویم ، بر ما تأثیر بگذارد.”

“کریکت استرالیا به هر قاره ای فکر کرده است … با گزینه های مختلف ، برنامه های مختلف. بنابراین من مطمئن هستم که هر کاری که باید انجام دهیم راهی پیدا خواهیم کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله