استرالیا در مقابل هند با بیش از 2 به روزرسانی ODI ODI 1 5 امتیاز زنده


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. استرالیا بعد از 0.0 ویندوز 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، در مورد چماق داران و بولینگ های مورد علاقه خود یک مسیر را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز واقعی ، کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیازات کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

ابتدا از سرپرست استرالیایی ، آرون فینچ ، در مورد مارکوس استوئنیس س askedال می شود و اولی تأیید می کند که HULK خارج است. استرس هایی که آنها نمی خواهند با بولرهای سریع و آسیب های جانبی ریسک کنند. علاوه بر این می گوید که او می تواند برای چند هفته بیرون باشد و MOISES HENRIQUES جایگزین او شود.

وقت TOSS! مردان مربوطه در وسط بیرون هستند.

گزارش چمن – به نظر می رسد پوشش مناسبی از چمن وجود داشته باشد و قبلاً از عرشه استفاده شده است ، البته نه از نوع جمعه. برخی از تکه های فرسوده نیز وجود دارد. بنابراین ، گرچه ممکن است کمی سریعتر شود ، اما در این گرما نیز خشک می شود و اثر آن در بازه زمانی دوم مشاهده می شود که می تواند به طور قابل توجهی کند شود.

هوا – سوزان است. 40 درجه! کمربند یک روز آینده. بنابراین گلن مک گراث بزرگ حساب می کند که شما در ابتدا در SCG خفاش می کنید زیرا در نیمه دوم بازی سرعت خود را کم می کند اما امروز حتی بیشتر از آن ، گرما باعث می شود بازیکنان در صورت ورود به زمین اول ، بازیکنان را متضرر کنند.

1-0 به استرالیا! آیا هند می تواند در سریال زنده بماند؟ بله ، آنها در بازی اول زنگ زده به نظر می رسیدند زیرا همه جانبه شکست خوردند. میدان آنها ضعیف بود در حالی که بولینگ از حد مجاز بالا نبود. اما آنها طرف قدرتمندی هستند و انتظار می رود كه آنها شدیداً برگردند. از طرف دیگر ، استرالیا با بید در دست بسیار عالی بود اما دقیقاً مانند هند ، آنها با توپ متناقض بودند و مایل بودند نمایش بالینی بیشتری ارائه دهند و این سری را ببرند. چه کسی افتخارات را خواهد گرفت؟ با ما همراه باشید تا بازی ها و به روزرسانی های تیم را برای شما به ارمغان بیاوریم.

مباحث ذکر شده در این مقاله