استرالیا در مقابل هند با بیش از 2 به روزرسانی T20I T20 1 امتیاز زنده


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. پس از 1.1 وعده ، هند ، در حال تعقیب هدف 195 ، 6/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، بازیکنان متخلف و بولینگ مورد علاقه خود را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز زنده ، کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیاز کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

حالا چه کسی با توپ خواهد بود؟

0.6 بیش (1 اجرا)
تک برای پایان دادن به باز کردن! کامل و تقریباً وسط ، Rahul آن را به سمت راست وسط روی تکان می دهد و خواستار دویدن می شود. این بار داوان پاسخ می دهد و آنها به راحتی آن را دریافت می کنند.

0.5 بیش (2 اجرا)
کوتاه و خارج از آن ، راهول آن را از طریق شکاف بین نقطه سوم و مرد سوم کوتاه هدایت می کند. Abbott از نقطه عمق خوب است که به توپ سمت چپ خود برسد. خمیرها را به دو می رساند.

0.4 بیش (0 اجرا)
Shortish و دور آن ، به سمت مرد سوم مرد کوتاه قدم زده است. راهول این تک آهنگ را می خواست اما داوان علاقه ای نشان نمی داد.

0.3 بیش (2 اجرا)
راهول الان بلند شده و می دود! کوتاه و تقریباً دور ، رهول آن را از قسمت عمیق زمین راهنمایی می کند و برای دومین بار کلاهبرداران را برمی گرداند.

0.2 بیش (0 اجرا)
سامس این بار از کنار خفاش عبور می کند. این یکی پس از دور زدن دور می رود. راهول به دنبال رانندگی است اما مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. شروع خوبی از سامس است.

وقت تعقیب و گریز! بازیکنان Aussie میانه زمین رو بیرون میکشند. KL Rahul و Shikhar Dhawan افتتاحیه کنندگان هند هستند. دانیل سامس با توپ شروع خواهد کرد.

0.1 بیش (0 اجرا)
سامس حق با پول است! یک راه دور از وسط ، Rahul به نظر می رسد که آن را در قسمت پا کار می کند ، اما توپ فقط با یک تماس برمی گردد و اضافی می پرد تا او را از روی بالش بلند کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله