استرالیا در مقابل هند با بیش از 2 به روزرسانی T20I T20 1 امتیاز زنده


امتیازات کریکت استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. استرالیا پس از 0.0 ویندوز 0/0 است. امتیاز زنده ، تفسیر توپ با توپ و موارد دیگر را دریافت کنید. مسابقه استرالیا و هند 2020-21 امروز بین استرالیا و هند را دنبال کنید. همه موارد مربوط به مسابقه استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با امتیاز زنده استرالیا و هند به روز شوید. آیا کارت استرالیا در مقابل هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی ، مطابقت با حقایق مربوطه را دریافت کنید. با تبلیغات ، Sports.NDTV.com ، که مقصد مناسبی برای کسب امتیاز زنده کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

استرالیا (با بازی XI): D Arcy Short ، Marcus Stoinis (IN FOR AARON FINCH) ، استیون اسمیت ، گلن مکسول ، Moises Henriques ، متیو وید (WK / C) ، دانیل سامس (برای JOSH HAZLEWOOD) ، شان Abbott ، میچل Swepson ، آدام زامپا ، اندرو تای (IN FOR MITCHELL STARC).

هند (با بازی XI): KL Rahul (WK) ، Shikhar Dhawan ، Virat Kohli (C) ، Shreyas Iyer (IN FOR MANISH PANDEY) ، Sanju Samson ، Hardik Pandya ، Washington Sundar ، Shardul Thakur (IN FOR MOHAMMED SHAMI) ، Deepak Chahar ، تی ناتاراجان ، یوزوندرا چاهال (برای RAVNDRA JADEJA).

سرپرست استرالیا ، ماتیو وید ، می گوید که واقعاً خوشحال است که تیم را رهبری می کند. شوخی می کند که با بیمار شدن همه ، کسی باید دستانش را بالا بکشد. به شما می گوید که Hazlewood برای این بازی استراحت کرده است. اضافه می کند که Stoinis ، Sams و Tye نیز این بازی را انجام می دهند.

سرپرست هندی ، ویرات کوهلی ، می گوید که زمین واقعا زیبا به نظر می رسد. می گوید که آنها در بالای صفحه فینچ را از دست داده اند ، بنابراین آنها می خواهند آنها را تحت فشار قرار دهند. می گوید که یک طرف زمین کوچک است. احساس می کند اگر کسی دست های خود را بالا بکشد می تواند در این بازی پیروز شود. اضافه می کند این کاری است که آنها در دو بازی گذشته انجام داده اند. اضافه می کند که آنها سه تغییر ایجاد کرده اند. محمد شامی استراحت کرده و شاردول تاکور جایگزین وی شده است. می گوید که مانیش پندی غرغره ای داشت و اییر برای او کنار می آید. کاپیتان هندی خبر می دهد و Chahal جایگزین Jadeja است.

Toss – زمان پرتاب کردن اینجا در سیدنی. آرون فینچ از بازی امروز محروم شد. ویرات کهلی در کنار همتای جدید استرالیایی خود ، متیو وید ، سر و کار دارد. سکه بالا می رود و به نفع ویرات کهلی فرود می آید. هند انتخاب رشته!

هند پس از از دست دادن سری ODI ، پای T20I را با صدای بلند شروع کرده است. آنها در اولین برخورد Aussies را رد کردند و اکنون مشتاق هستند که در بازی دوم سری نیز همین کار را انجام دهند. درست همانطور که Aussies در طول سریال ODI انجام داد ، مردان Virat Kohl به دنبال مهر و موم سریال فقط در اینجا هستند. از طرف دیگر ، استرالیا امیدوار به گردش بهتر است. چگونه اوضاع برمی گردد؟ چه چیزی در Aaron Finch به روز شده است؟ زمین چطور رفتار می کند؟ ما همه این اخبار را همراه با پرتاب و به روزرسانی تیم آورده ایم. با ما بمان.

مباحث ذکر شده در این مقاله