استرالیا در مقابل هند با بیش از 1 به روزرسانی T20I T20 1 امتیاز زندگی می کنند


امتیازات کریکت استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. هند پس از 0.0 ویندوز 0/0 است. امتیاز زنده ، تفسیر توپ با توپ و موارد دیگر را دریافت کنید. مسابقه استرالیا و هند 2020-21 امروز بین استرالیا و هند را دنبال کنید. همه موارد مربوط به مسابقه استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با امتیاز زنده استرالیا و هند به روز شوید. آیا کارت استرالیا در مقابل هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی ، مطابقت با حقایق مربوطه را دریافت کنید. با تبلیغات ، Sports.NDTV.com ، که مقصد مناسبی برای کسب امتیاز زنده کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

گزارش زمین – گلن مک گراث می گوید که زمین به نظر خشک است و چمن زیادی روی آن نیست. Harsha Bhogle اظهار داشت که مرزهای مستقیم کمی کوتاه است.

راویندرا جادجا برای چت در آنجاست. او می گوید که او و هاردیک در فکر این بودند که در آخرین ODI تا آخر بازی کنند زیرا آنها می دانستند که هنوز چیز زیادی باقی نمانده است. ادامه می دهد که می گوید چیزی برای اسپینرها وجود دارد و او دوست دارد روی این ویکت کاسه بکشد. اضافه می کند که او جشن شمشیر را در سال 2014 در لرد آغاز کرد و او این کار را برای رزمندگانی انجام می دهد که دوست دارند شمشیرهای خود را در جنگ به دست بگیرند.

هند (با بازی XI) – شیخار ضوان ، KL Rahul (WK) ، ویرات کوهلی (C) ، Manish Pandey ، Sanju Samson ، Hardik Pandya ، Ravindra Jadeja ، Washington Sundar ، Deepak Chahar ، محمد Shami ، T Natarajan.

استرالیا (با بازی XI) – آرون فینچ (C) ، D’Arcy کوتاه ، متیو وید (WK) ، استیون اسمیت ، گلن مکسول ، مویز هنریکس ، شان ابوت ، میچل استارک ، میچل سوپسون ، آدام زامپا ، جوش هازلوود.

ویرات کوهلی ، کاپیتان هند ، می گوید که یک فرصت عالی است که به چند نفر نگاه کنیم (با توجه به مسابقات جهانی 2020 T20). اظهار کنید که آنها باید خوب عمل کنند و آن حرکت را ادامه دهند. اضافه می کند که T Natarajan برای اولین بار در T20I حضور دارد و اظهار داشت که او در آخرین بازی ترکیب شده است. می خواهد با در نظر گرفتن جام جهانی T20 بازیکنان را در موقعیت های مختلف قرار دهد.

آرون فینچ ، کاپیتان استرالیا ، موافقت می کند که مسیر جام جهانی 2020 T20 امروز آغاز می شود. می گوید که D’Arcy Short کفش های دیوید وارنر را پر می کند و با او باز می شود. به پوشیدن پیراهن بومی افتخار می کند.

TOSS – مردان مورد نظر برای پرتاب کردن در وسط قرار دارند. سکه بالا می رود و به نفع فینچ فرود می آید. استرالیا اولین بول خواهد کرد!

گلن ماکسول برای چت آنجاست. او می گوید که شروع به پیدا کردن چیزی به سمت قرنطینه کرده است و هنگامی که شروع به خوب ضربه زدن به توپ کرد ، توپ را خیلی خوب زد. اضافه می کند که او امیدوار است فرم را در T20I نیز ادامه دهد. ادامه می دهد که او سوئیچ ضربه را خیلی بیشتر تمرین می کند مخصوصاً در دوران قرنطینه. به او می گوید که احساس می کند ضربه سوئیچ یک ضربه قانونی است. اضافه می کند که او از بازی در برابر بومرا لذت می برد زیرا یک بولر عالی است.

در همین حال ، استرالیا در سری ODI بسیار بالینی بود. ضرب و شتم آنها به خوبی تنظیم و مرتب شده است. بله ، عدم حضور وارنر یک حفره بزرگ ایجاد می کند اما آنها توانایی قدم برداشتن را حتی در غیاب دیوید نیز نشان داده اند. بولرهایشان ، دقیقاً مثل هند ، لحن زدند. با استراحت کامینز برای T20I ، استارک (اگر او برای بازی مناسب باشد) و سایر شانه های بولر چیزهای زیادی وجود دارد. آیا Aussies در اینجا هم می تواند همان حرکت سری ODI را داشته باشد؟ بیایید بفهمیم …

هند در سری قبلی ODI به خوبی مبارزه کرد اما این بولینگ آنها بود که آنها را در اولین زن و شوهر ODI ناکام گذاشت. در مرحله سوم ، درست زمانی که به نظر می رسید هند نقشه را از دست می دهد ، بولرها خوب عمل کردند تا آن را عقب ببرند. اکنون ، آنها افرادی مانند واشنگتن سوندار و دیپاک چهار را نیز دارند. آیا آنها با توجه به اقبال بولینگ خود تغییراتی در سمت خود ایجاد می کنند؟ تماشای آن جالب خواهد بود.

اکنون زمان T20I است. یا دوباره به T20I برگشته است؟ به هر طریقی که دوست دارید به آن نگاه کنید ، این شگفتی ورزش است که همه ما با نفس نفس کشیده منتظر آن هستیم. و ما به دنبال یک معامله هستیم زیرا قرار است تعداد مشابهی از T20I ها همانند ODI هایی که قبلاً بازی کرده اند بین این دو طرف انجام شود. ما همچنان در کانبرا هستیم و ببینیم آیا هند پس از برنده شدن سومین مرحله ODI ، می تواند جادوی خود را در اینجا دوباره انجام دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله