استرالیا در مقابل هند با بیش از 1 به روزرسانی T20I T20 1 امتیاز زندگی می کنند


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com امتیاز زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روز رسانی مسابقه زنده را برای شما به ارمغان می آورند. پس از 3.2 برتری ، استرالیا که هدف 162 را دنبال می کند ، 31/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، بازیکنان و بولینگ های مورد علاقه خود را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز واقعی ، کارت استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیازات کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

3.2 overs (1 اجرا)
خاموش ، برای تک آهنگ به سمت پا ضربه زده شده است.

3.1 گرایش (4 اجرا)
چهار هر چند آنقدر کوتاه نبود. از کوتاه و خاموش ، فینچ به عقب برمی گردد و آن را از وسط ویکت برای یک مرز می کشد.
AUS vs IND: 1st T20I: آرون فینچ با نتیجه 4 به واشنگتن ساندر برخورد می کند!  AUS 30/0 (3.1 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 7.84

2.6 overs (1 اجرا)
محمد شامی درخواست lbw می کند. اما چیزی از داور. پرتاب کامل بدن ، فینچ به دنبال کشیدن آن است اما از دست می دهد. لنت های او را می بندد و به پشت کنده ها می افتد. خداحافظی سریع وارد شد.

2.5 وور (0 اجرا)
توپ از وسط ، آرون از مسیر پایین می آید و به نظر می رسد که آن را به سمت مچ دست خود برساند اما برای ضربه زدن به لنت ها از دست می دهد.

2.4 overs (1 اجرا)
بیرون از خانه ، برای تک آهنگ به سراغ مرد سوم کوتاه رفت.

2.3 overs (4 اجرا)
چهار نه آغازی که هند می خواست. توپ خوبی از محمد نیست. در کوتاه و خارج از خانه ، D’Arcy آن را از طریق جلد می نوازد. کاملا محکم و کاملاً دور از مرد پوشیده شده بود. یک مرز نتیجه می گیرد.
AUS vs IND: 1st T20I: D'Arcy کوتاه محمد شامی را برای 4 ضربه می زند!  AUS 24/0 (2.3 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 7.89

2.2 وور (4 اجرا)
چهار شگفت انگیز است که شلیک کرد. فقط در بالای توپ و اجازه می دهد تا سرعت انجام همه کارها باشد. شامی آن را می کشد و کمی فضای بیرون از خانه را می دهد. قفل های کوتاه روی آن آن را از طریق منطقه نقطه برای یک مرز قطع می کند.
AUS vs IND: 1st T20I: D'Arcy کوتاه محمد شامی را برای 4 ضربه می زند!  AUS 20/0 (2.2 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 8.04

2.1 اضافه (0 اجرا)
کامل و دور ، تحت فشار قرار دادن به نقطه.

محمد شامی به جای دیپاک چهار وارد حمله می شود.

1.6 وور (0 اجرا)
این واقعا بولینگ خوب از Sundar است. كاپیتان استرالیایی كوتاه و خارج از آن ، عقب می افتد و می كشد اما نقطه عقب می یابد. واشنگتن سوندار در حال بولینگ در برابر زمینهای خود است. آفرین.

1.5 اضافه (0 اجرا)
توپ کوتاه در وسط ، فینچ به نظر می رسد که باید بکشد اما برای برخورد به لنت ها از دست می دهد. بولینگ خوب

1.4 وور (2 اجرا)
ناراضی و یک زن و شوهر. در فاصله کمتری و دورتر ، AF عقب می رود و در میانه راه آن را به سمت چپ شیخار می کشد. میدان های اشتباه داوان و این اجازه می دهد تا Aussies دو بار اجرا شوند.

1.3 بیش از حد (0 اجرا)
یکی دیگر کوتاه تر. دور آن دور می شود و وارد می شود ، آرون فینچ از پیست پایین می آید و به دنبال بازی در آن است اما از لبه های داخل لبه خارج می شود.

1.2 اضافه (0 اجرا)
کوتاه و روی کنده ها ، فینچ عقب می رود و سکته می کند اما ویرات را دوباره روی جلد می یابد.

1.1 اضافه (0 اجرا)
توپ کوتاه خاموش و وسط ، هارون به او فرصت می دهد و آن را نوازش می کند اما مرد را در حالی که درپوش است پیدا می کند.

واشنگتن ساندر از انتهای دیگر بولینگ می کند.

0.6 بیش (0 اجرا)
مورد ضرب و شتم! برخی از بولینگ های نوسان به سبک قدیمی قدیمی این است. چهار آن را وادار می کند تا دور زمین فرود بیاید و دور شود ، و لبه بیرونی D’Arcy Short را که می خواست آن را فشار دهد ، ضرب و شتم می کند. هر چند شروع خوبی برای استرالیایی ها است. 14/0 در پایان بازی اول. همان آغاز هندوستان نبود.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار فقط یک لمس کامل تر اما کوتاه برای آن آماده است. عکس زیبا. کامل و دور او به توپ خم می شود و آن را از کنار بولر رد می کند. Mid off تعقیب می کند اما توپ برنده مسابقه می شود.
AUS vs IND: 1st T20I: D'Arcy Short با 4 امتیاز در Deepak Chahar!  AUS 14/0 (0.5 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 7.72

0.4 بیش (1 اجرا)
روی لنت ها ، فینچ به نظر می رسد که آن را در قسمت پایینی بچسباند اما برای ضربه زدن به لنت ها از دست می دهد. توپ به پهلو می افتد و یک بای بای سریع وارد می شود.

0.3 بیش (4 اجرا)
چهار در هوا اما به خوبی در شکاف. آرون فینچ از پخش چنین ضرباتی نمی ترسد. در فاصله کوتاهی و بیرون از آن ، هارون از مسیر پیاده می شود و آن را کاملاً از یک غواصی در میانه های حیاط جدا می کند تا به مرز برسد.
AUS vs IND: 1st T20I: آرون فینچ با 4 امتیاز به دیپاک چهار برخورد می کند!  AUS 9/0 (0.3 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 7.85

0.2 بیش از (4 اجرا)
چهار این یک شروع عالی برای استرالیا است. فینچ نمی خواهد که دیپاک در یک ریتم قرار بگیرد. کوتاه و خارج از آن بود ، آرون فینچ پایین می آید و آن را به مرز اواسط ویکت می کشد.
AUS vs IND: 1st T20I: آرون فینچ با 4 امتیاز به دیپاک چهار برخورد می کند!  AUS 5/0 (0.2 Ov).  هدف: 162؛  RRR: 7.98

همه ما برای تعقیب آماده هستیم. درهای استرالیایی پا به وسط می گذارند. آرون فینچ در کنار D’Arcy Short باز می شود. شرکت جدید هارون. تعداد هر دو درب بازکن فوق العاده است. آنها می خواهند شروع خوبی داشته باشند. دیپک چهار با توپ برای مردان آبی شروع خواهد کرد. جالب است که ببینید چقدر می تواند نوسان ایجاد کند. اینجا توپ اول می آید …

0.1 بیش (1 اجرا)
بعضی ها بلافاصله می چرخند. در وسط قرار می گیرد و به سمت پا می آید. D’Arcy آن را به یک پایه عمیق مربع برای یک تک می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله