استرالیا در مقابل هند امتیاز بیشتری نسبت به 1 به روزرسانی ODI ODI 1 5 کسب می کنید


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. استرالیا بعد از 0.0 ویندوز 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، در مورد چماق داران و بولینگ های مورد علاقه خود یک مسیر را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز واقعی ، کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیازات کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

سرپرست هندی ، ویرات کوهلی ، می گوید آنها می خواهند با قدرت شروع کنند و برای آنها مهم است که خوب شروع کنند. اشاره کرد که به آنها چند کمک هزینه آموزش داده شد و پسران آن را به خوبی انجام دادند ، می گوید که این امر توسط هیئت مدیره استرالیا بسیار خوب سازماندهی شده است. مطلع می شود که آگاروال کار خوبی انجام داده است. Pandey ، Natarajan ، Gill و Samson را از دست می دهد.

آرون فینچ ، کاپیتان استرالیایی ، می گوید که بازگشت کریکت به استرالیا همراه با طرفداران بسیار جالب است و می گوید او واقعاً هیجان زده است. فینچ می گوید استیون اسمیت از آخرین بازی XI جایگزین مارش می شود. فینچ امیدوار است که آنها بتوانند روی تابلو اجرا کنند و انتظار دارند که بعداً چرخش داشته باشد.

TOSS – همه ما برای چرخش سکه آماده هستیم. کاپیتان استرالیایی ، آرون فینچ ، کاپیتان هندی ، ویرات کوهلی و داور مسابقه به او پیوستند. سکه بالا می رود ، ویرات Heads را صدا می کند اما به صورت Tails پایین می آید. استرالیا گزینه BAT را انتخاب کنید!

RAPORT PITCH – Brendon Julian و Mark Waugh برای گزارش زمین آماده نیستند. واو می گوید SCG زمین بزرگی است و به دلیل چرخش مشهور است. می گوید زمین بازی سریع است و یک زمین عالی است. جولیان احساس می کند زمین خوبی برای خفاش به نظر می رسد و می گوید کمی چمن وجود دارد. واو موافقت می کند اما احساس می کند هیچ درخششی روی آن وجود ندارد و انتظار دارد یک سطح هموار باشد. واو احساس می کند استرالیا حمله بولینگ خوبی دارد. واو در پاسخ به این س askedال که آیا احساس می کند هند هم با کولدیپ و هم با چاهال بازی خواهد کرد ، فکر می کند آنها با جادجا و یک چرخنده بازی خواهند کرد.

همه چیز در مورد لاف زدن درست است و چه کسی آن را دریافت می کند؟ امیدوارم برای آنچه که نوید دهنده یک مسابقه است آماده باشید. برای پرتاب و به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

آخرین باری که هارون فینچ در استرالیا با ODI بازی کرد ، آنها قهرمانان جهان را در حیاط خانه خود پشت سر گذاشتند و اکنون آنها با پیروزی بر یک تیم قدرتمند هندی به دنبال شروع تابستان کریکتینگ استرالیا هستند.

تیم تحت هدایت ویرات کوهلی قرار است بعد از بیش از 8 ماه فاصله بازی کند. هیچ روهیت شارما ، که بسیاری از عناوین روزنامه را به سرقت برده است. جالب است که ببینیم چه کسی این بازی را باز می کند و بازی می کند.

سلام و به اولین ODI بین استرالیا و هند خوش آمدید. بسیاری از چت ها ، تجمع زیاد و هیجانات زیاد منجر به این موضوع می شود. تمام این صحبت ها اکنون پشت سر گذاشته می شود زیرا سرانجام دو وزنه بردار مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

مباحث ذکر شده در این مقاله