استرالیا در مقابل هند امتیاز بیشتری نسبت به 1 به روزرسانی ODI ODI 1 5 کسب می کنید


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. پس از 2.0 وعده ، هند با هدف 375 ، 32/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند نیز موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در مقابل هند 2020-21 است. از طریق مسابقه امروز استرالیا در مقابل هند 2020-21 ، در مورد چماق داران و بولینگ های مورد علاقه خود یک مسیر را دنبال کنید ، توپ را با تفسیر توپ ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند امتیاز واقعی ، کارت امتیازی استرالیا در مقابل هند. هیجان مسابقات استرالیا و هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیازات کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

1.5 اضافه (0 اجرا)
بدون دویدن ، که از پشت پا منگنه می شود ، اما در شکاف نیست.

1.4 وور (4 اجرا)
چهار قرار دادن کار بتسمن فقط از سرعت بولر استفاده می کند و این را از طریق انسان سوم راهنمایی می کند.
AUS vs IND: 1st ODI: مایانک آگروال برای 4 بار جاش هازلوود را زد!  IND 30/0 (1.4 اونت)  هدف: 375؛  RRR: 7.14

1.3 وورس (4 اجرا)
! عالی از مایانک! این زایمان خیلی مشکلی ندارد. مایانک که کمی دور و برش است ، شکلی شگفت انگیز دارد. او به جلو خم می شود و یک محرک شعر شاعرانه بازی می کند و مرز می گیرد.
AUS vs IND: 1st ODI: مایانک آگروال برای 4 بار جاش هازلوود را زد!  IND 26/0 (1.3 اونس)  هدف: 375؛  RRR: 7.20

1.2 وور (2 اجرا)
روی بالشتک ها ، مایانک آن را برای یک زن و شوهر از پشت مربع مربع حرکت می دهد.

1.1 اضافه (0 اجرا)
Hazlewood با یک طاق خوب در خارج از خانه شروع می شود. مایانک به نظر می رسد از طریق کاور آن را مشت کند اما توپ به دلیل ارتفاع جاش کمی بیشتر می پرد. این از دست می رود و همچنین برای JH نیز وجود دارد.

0.6 بیش (0 اجرا)
نقطه برای پایان دادن به پایان. مسیری بزرگ و طولانی از استارک. 20 تا پایین آخرین توپ روی وسط و پا است. گرفتگی اتاق برای دوان. او آن را به سمت پهلو جمع می کند.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار داوان تعداد آزادگان را می شمارد! کاملاً وسط ، دهاوان جا باز می کند و آن را از بالای سر بولر بلند می کند تا به یک حد برسد. اول عظیم برای هند. یک توپ برای رفتن

0.5 بیش از (5 اجرا)
چهار و بدون توپ! Uppish اما به دور از fielder. شوت بسیار خوبی از داوان. Dhawan که کاملاً روی لنت ها است ، با زمان و قدرت آن را ورق می زند. فیلدر در میانه ویکت کوتاه به سمت چپ خود شیرجه می زند اما فرصتی برای رسیدن به آنجا ندارد و توپ تا حصار دور می شود. صبر کن. توپ بدون توپ نیز هست. Hit رایگان بالا میاد

0.4 بیش (1 اجرا)
سرانجام استارک به قطب خاموش نزدیکتر می شود. آگاروال آن را دور از نقطه قرار داده و یک تک می گیرد.

0.4 بیش (1 اجرا)
وسیع! یک عرض دیگر از استارک و رادار او در حال حاضر در همه جای کشور است. توپ طول خارج از خارج. به نظر می رسید روی خط باشد و خط متعلق به داور است.

0.4 بیش (5 اجرا)
پنج پنج! تحویل وحشی ، وحشی از Starc. او طول خود را به عقب می کشد اما آن را به خوبی از طرف ساق پایین می کشد. کری کاملاً فرصتی برای رسیدن به آنجا ندارد و توپ تا حصار دور می شود.

0.4 بیش (1 اجرا)
وسیع! توپ طول خارج از خارج. مایانک به نظر می رسد آن را برش دهد اما از دست می دهد. در خط اشتباه تراموا قرار دارد و داور از آن عبور کرده است.

0.3 بیش (1 اجرا)
شیخار از کشتی بیرون است! توپ با طول خوب در وسط. داوان آن را به سمت پایش جمع می کند و سریع می دود. مایانک یک دونده سریع است و با خیال راحت وارد آن می شود.

0.2 بیش (0 اجرا)
هیچ استعدادی برای استارک ندارید بیرون از خانه محکم به عرشه می خورد. داوان خوشحال است که اجازه می دهد این حملات به کری منتقل شود.

0.2 بیش از (1 اجرا)
وسیع! Pacy اما تحویل تاب در قسمت پایینی ندارد. داوان به نظر می رسد که تلنگر بزند اما از دست می دهد. توسط داور هدایت می شود.

0.1 بیش (1 اجرا)
مایانک و هند بلافاصله کار می کنند! استارک با یک توپ کاملا پر از دور شروع می کند. مایاناک آن را در کنار چین در سمت خارج قرار می دهد و با دویدن سریع می تواند تابلوی امتیازات را اجرا کند.

ما برای تعقیب برگشتیم! بازیکنان استرالیا با کاپیتان درگیر هستند ، آرون فینچ قبل از حضور در زمین با سربازان خود حرفی دارد. شیخار داوان با یک شریک افتتاحیه جدید در مایانک آگروال قدم می گذارد تا دوره ابتدایی هند را باز کند. به نظر می رسد میچل استارك با توپ جدید برای میزبان مراحل را آغاز كند. مایانک آگاروال برای رویارویی با اولین توپ. یک لغزش در محل است.

مباحث ذکر شده در این مقاله