استرالیا در مقابل هند: استیو واگ می گوید: “بازی با اسلاید در برابر تیم ویرات کوهلی کار نخواهد کرد ،” بهتر است آن بچه ها را تنها بگذارید “


با توجه به اینکه هند قرار است پس از رقابت های لیگ برتر هند (IPL) 2020 به استرالیا سفر کند ، استیو واگ ، کاپیتان اسبق تیم Aussie ، احساس می کند که سورتمه زدن بر ویرات کوهلی تأثیرگذار نخواهد بود. در آخرین تور هند ، استرالیا با کاپیتان هندی درگیر شد ، و این باعث شد اولین سری تست بازدیدکنندگان در مسابقات Down Under پیروز شود. واو فکر می کند جنگ کلمات می تواند انگیزه کل تیم هند باشد. طرفین در غرفه Border-Gavaskar رو در روی یکدیگر قرار دارند. اولین مسابقه از 17 دسامبر یک مسابقه آزمایشی شبانه روزی در آدلاید اوال است. پس از آن تست ها در 26 دسامبر در مسابقات کریکت ملبورن ، زمین کریکت سیدنی (7 ژانویه) و گبا (15 ژانویه) برگزار می شود.

اخبار

در ویدئویی که توسط ESPNcricinfo ارسال شده است ، واو گفت ، “رانندگی نگران کننده ویرات کوهلی نخواهد بود ، این در برابر بازیکنان بزرگ کارایی ندارد و شما بهتر است آن بچه ها را تنها بگذارید”.

وی افزود: “من فکر می کنم هر انگیزه اضافی باعث می شود آنها بیشتر گود بزنند و دویدن های بیشتری بدست آورند. بنابراین ، بهتر است خیلی به او نگویید”.

استیو اسمیت آخرین باری که هند به استرالیا سفر کرد ، به دلیل ممنوعیت دستکاری توپ ، حضور نداشت. کوهلی با توجه به عملکرد چشمگیر خود در تور استرالیا در هند در 17-2016 ، قصد دارد عملکردی بهتر از کاپیتان راجستان Royals (RR) داشته باشد.

“او (کوهلی) یک بازیکن کلاس جهانی است ، او دوست دارد که بتمن بازیگر سریال باشد. دفعه قبل ، او و اسمیت در هند مقابل یکدیگر قرار گرفتند ، اسمیت با سه صدها واقعا سلطه داشت و کوهلی تعداد زیادی را به دست نیاورد ، “واو را مسخره کرد.

تبلیغ شده

واو همچنین از کهلی ، که احساس می کند بسیار بالغ شده است و برای جلال و شادی جلوه خواهد کرد ، ستایش کرد. این پیرمرد 55 ساله گفت: “او می خواهد هند برای اثبات رتبه شماره یک خود را در خارج از خانه ثابت کند. او آنها را به سطحی رسانده است که شاید قبلاً نتوانسته بودند به آن برسند.”

این تور با سه ODI آغاز می شود که از 27 نوامبر آغاز می شود. سه T20I پس از آن برگزار می شود ، و پس از آن تست ها.

مباحث ذکر شده در این مقاله