استرالیا در مقابل هند: استیو واو از شکست سه تست ویرات کوهلی ناامید شد


استیو واگ بزرگ استرالیایی روز سه شنبه گفت که متعجب و ناامید است که ویرات کوهلی ، کاپیتان هند ، سه آزمایش برای تولد فرزند اول خود را از دست خواهد داد ، زیرا عدم حضور او از مجموعه فیلم های پرفروش می کاهد. آنوشکا شارما ، 32 ساله و همسرش ستاره بالیوود ، در ژانویه در انتظار فرزند هستند و از طرف هیئت کریکت هند به کوهلی اجازه داده شده است تا پس از اولین آزمایش در آدلاید ، که از 17 دسامبر آغاز می شود ، به خانه برگردد. این فوق ستاره خفاش می تواند شانس استرالیا را برای به دست آوردن مجدد جایزه Border-Gavaskar افزایش دهد ، این ضربه ای به صدا و سیما و روسای کریکت است که قبلاً تأثیرات یک سال تحت تأثیر همه گیر را احساس کرده اند.

اخبار

کاپیتان سابق واگ ، که 168 تست بازی می کرد ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “من کمی ناامید شده ام که او قرار نیست آنجا باشد – و کمی متعجب شده ام.”

“این واقعاً در حال شکل دادن به عنوان یکی از مجموعه های اصلی کل زندگی حرفه ای او بود که پس از رسیدن به همه چیز به دست آورد.

هند قرار است این هفته را به مقصد استرالیا ترک کند ، جایی که آنها دو هفته قبل از اولین بازی بین المللی یک روزه در 27 نوامبر در قرنطینه در سیدنی به سر می برند.

کوهلی پیش از عزیمت به خانه خود ، در سه ODI ، سه نفر از 20 بازیکن بین المللی 20 نفره و اولین آزمون – یک مسابقه شبانه روز در آدلاید – هند را هدایت می کند.

آزمون دوم در ملبورن در تاریخ 26 دسامبر آغاز می شود و پس از آن مسابقات در سیدنی در 7 ژانویه و بریزبن در 15 ژانویه برگزار می شوند ، همه تحت پروتکل های امنیتی زیستی دقیق بازی می شوند.

واو گفت که نبود کوهلی “سریال را می برد” ، اما استرالیا ترجیح می دهد او بازی کند.

وی گفت: “این کمی شبیه دو سال پیش است که هند بدون (دیوید) وارنر یا (استیو) اسمیت در کنار خود پیروز شد.”

“شما واقعاً می خواهید در مقابل بهترین حریف ممکن پیروز شوید ، به خصوص وقتی این مسابقه مانند مبارزه با عنوان سنگین وزن باشد.”

نیک هاکلی ، مدیر اجرایی موقت کریکت استرالیا ، با چهره ای شجاعانه تصمیم کوهلی را نشان داد و به ایستگاه رادیویی سیدنی SEN گفت “این همیشه روی کارت ها بود”.

وی گفت: “ما هیجان زده ایم که ویرات برای سه آزمایش ODI ، سه دستگاه T20 ، اولین آزمایش شبانه روز علیه هند برگزار می شود و ما باید به این واقعیت احترام بگذاریم که او می خواهد برای تولد اولین فرزندش در آنجا باشد.” ، ضمن اینکه اعتراف کرد بسیار ناامید کننده بود.

در حالی که کوهلی بخشی از این سریال را از دست خواهد داد ، روهیت شارما ، یکی دیگر از بازیگران اصلی ، پس از کنار گذاشته شدن در ابتدا به دلیل نگرانی از آسیب ، به تیم تست اضافه شد.

واو گفت که طرف هندی همچنان یک لباس با کیفیت است.

تبلیغ شده

وی با اشاره به جاسپریت بومرا ، KL راهول و آجینکیا رهانه به عنوان خطرناک ، گفت: “آنها حتی بدون کوهلی یک حریف خطرناک هستند و من فکر می کنم این یک سریال کاملاً رقابت شده خواهد بود.”

“من فکر نمی کنم چیزهای زیادی بین طرفین باشد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله