“از دست دادن کلمات:” MS Dhoni یک ملاقات ویژه با مادرشوهر خوشبو ساندار دارد. عکس ها را ببینید

MS Dhoni یکی از طرفداران کریکت در هند است. اما در چنای، کاپیتان سابق تیم کریکت هند موقعیت ویژه ای دارد. او را «ثلا» یا رهبر می نامند. رابطه عاشقانه Dhoni با Chennai در طول سالها افزایش یافته است زیرا Chennai Super Kings تحت کاپیتانی او به یکی از موفق ترین تیم ها در IPL تبدیل شد. از نه تا نود ساله، دونی مورد تحسین همه در چنای است. بر اساس گزارش‌های متعدد، IPL 2023 ممکن است آخرین مورد از Dhoni باشد و او همچنان زندگی‌ها را لمس می‌کند.

دونی 41 ساله اخیراً با مادرشوهر خوشبو ساندار رهبر BJP ملاقات کرد. این سیاستمدار این دیدار فوق العاده را در شبکه های اجتماعی توصیف کرد.

“قهرمانان ساخته نمی شوند، آنها به دنیا می آیند. dhoni این را ثابت می کند. من از حرف های CSK خود #Thala @msdhoni با گرمی و مهمان نوازی او غافل هستم. او با همسرم آشنا شد که در 88 سالگی قهرمان دونی را می پرستد و نمی تواند ببیند. فراتر از او. ماهی، تو سالهای زیادی سلامتی و خوشبختی را به زندگی او اضافه کردی. از این بابت به تو تبریک می گویم. از @ChennaiIPL بابت این امکان تشکر می کنم. CSK kku whistle podu!!” خوشبو ساندار توییت کرد.

ستاره سابق CSK، Kedar Jadhav احساس می‌کند که Ruturaj Gaikwad باید جانشین MS Dhoni به‌عنوان کاپیتان فرنچایز باشد، زمانی که ویکت‌باتر زمان را برای حرفه خود در IPL فرا می‌خواند. انتظار می‌رود که IPL 2023 آخرین فصل Dhoni به عنوان بازیکن در این تورنمنت غنی از پول نقد باشد. جاداو همچنین از بن استوکس به عنوان یک مدعی احتمالی برای پست کاپیتان CSK یاد کرد، اما او اضافه کرد که ستاره انگلیسی باید در فصل جاری واقعاً خوب بازی کند تا در رقابت برای این نقش باقی بماند.

“من فکر می کنم Ruturaj Gaikwad می تواند کاپیتان CSK بعد از MS Dhoni باشد. بن استوکس نیز کاپیتان بالقوه دیگری به همراه Ravindra Jadeja است. اما برای این منظور استوکس باید امسال واقعاً خوب برای CSK بازی کند. در دسترس بودن موضوع دیگری است. بنابراین فکر می کنم Rituraj Kedar Jadhav که مفسر IPL و متخصص JioCinema است، گفت: Gaikwad بهترین گزینه برای کاپیتان CSK بعد از MS Dhoni است.

CSK با مبلغ هنگفت 16.25 کرور روپیه در حراجی IPL 2023 با استوکس قرارداد امضا کرد. از سوی دیگر، روتوراج گایکواد از سال 2019 در تیم CSK حضور دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله