ارلینگ هالاند مهاجم ستاره بوروسیا دورتموند تا ژانویه از زمین خارج شد ، اما ماتس هوملس امیدوار است

ارلینگ هالاند مهاجم ستاره بوروسیا دورتموند تا ژانویه از زمین خارج شد ، اما ماتس هوملس امیدوار است

ارلینگ براوت هالند ، مهاجم ستاره بروسیا دورتموند به دلیل مصدومیت از ناحیه پا تا ژانویه از میادین دور است.© خبرگزاری فرانسه


ارلینگ براوت هالند ، مهاجم ستاره بروسیا دورتموند به دلیل مصدومیت از ناحیه پا تا ژانویه به دلیل مصدومیت از ناحیه پا ، ماتس هوملس مدافع گفته است که آسیب دیدگی مچ پا آنقدرها نیست که از آنچه می ترسید مچ پا بود. هالند ، 20 ساله ، در این فصل 17 گل در 13 بازی دریافت کرده است ، از جمله شش بازی در چهار بازی لیگ قهرمانان به عنوان بهترین گلزن مشترک این رقابت ها. با این حال ، لوسین فاور ، مربی دورتموند تأیید کرده است که “تا ژانویه دیگر بازی نخواهد کرد” با عضله پا شکسته. فاور افزود: “این به ما آسیب می زند ، اما شاید او اخیراً کمی بیش از حد بازی کرده باشد.”

اخبار

ملی پوش نروژی روز چهارشنبه در خانه لاتزیو تساوی 1-1 را از دست داد که باعث صعود دورتموند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد.

پیروزی روز سه شنبه در زنیت سن پترزبورگ ، دورتموند را به عنوان برندگان گروه F تایید می کند.

بعد از آنکه سیرو ایموبیله ، گلزن گل لاتزیو ، اواخر بازی روز چهارشنبه روی مچ پا ضربه زد ، باید به هوملس در بیرون از زمین کمک کند.

با این حال ، مدافع ارشد دورتموند گفت: مصدومیت جدی نیست.

هوملس در اینستاگرام خود ارسال کرد: “من تازه از بیمارستان برگشتم. به نظر می رسد که این چندان بد نیست و می تواند ظرف چند روز دوباره خوب باشد.”

دورتموند ، که چهارم بوندس لیگا است ، در حال حاضر مجروحیت زیادی دارد زیرا جود بلینگام ، هافبک 17 ساله انگلیس ، بعد از بازی لاتزی لنگ لنگان رفت.

تبلیغ شده

مدافع توماس مونیر و هافبک Emre Can قبلاً با ضربه دستگیر شده بودند.

مایکل زورک ، مدیر ورزشی ، با یک چشم در بازی شنبه در لیگ اینتراخت فرانکفورت ، با یک چشم ، اذعان کرد: “چند بازیکن در آخرین حرکت خود هستند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله