«احساس بدی به ما می‌دهد…»: AB De Villiers آزاردهنده‌ترین عادت ویرات کوهلی را فاش می‌کند.

تصویر فایل Virat Kohli و AB de Villiers© BCCI

Batter Virat Kohli سالهاست که بخشی جدایی ناپذیر از Royal Challengers Bangalore بوده است. کاپیتان سابق هند که اولین بازی خود در IPL را با افتتاحیه آن در سال 2008 انجام داد، 225 مسابقه برای این فرنچایز انجام داد و 6727 ران را با پنج قرن و 45 نیم قرن شکست داد. در طول سال‌ها، کوهلی نه تنها به دلیل عملکرد درخشان‌اش، بلکه به خاطر معادلاتش با هم تیمی‌هایش، طرفداران زیادی پیدا کرده است. بزرگترین نمونه این رابطه دوستی او با ستاره سابق آفریقای جنوبی و اسطوره IPL AB de Villiers است. این دو در داخل و خارج از زمین پیوند معمولی داشتند و RCB را به اوج رساندند.

با این حال، در تعامل اخیر با Jio Cinema، دو ویلیرز در مورد رابطه خود با کوهلی صحبت کرد و یکی از عادت های کاپیتان سابق RCB را آشکار کرد که نسبت به آن حسادت می کند.

آزاردهنده ترین عادت ویرات به همان اندازه خوب است که او بسیار تناسب اندام است، اما همچنین آزاردهنده است زیرا شما به او حسادت می کنید. مثل اینکه او هر روز در باشگاه است، و من می روم، مثل اوه که احساسی ندارم. مثل ورزشگاه امروز، و بعد یک روز مرخصی می گیرم و از این بابت احساس بدی دارم. اما می دانید که او گاهی حال ما را بد می کند. او بیش از حد تناسب اندام است.”

کوهلی بدون شک یکی از خوش اندام ترین ورزشکاران دوران کنونی است و الهام بخش بسیاری از طرفداران است. در بسیاری از مواقع، خمیر راست دست در مورد رژیم غذایی سخت و روال ورزشی دشوار خود نیز صحبت کرده است.

با صحبت در مورد کمپین IPL 2023 کوهلی، این مهاجم تهاجمی فرم واقعی خود را در اولین مسابقه RCB مقابل هندی های بمبئی نشان داد، جایی که او یک ضربه بدون شکست 82 توپ از 49 توپ انجام داد و تیمش را به پیروزی 8 ویکت رساند.

با این حال، او در بازی دوم مقابل کلکته نایت رایدرز موفق به کسب گل بزرگ نشد زیرا سونیل نارین او را برای 21 بازی اخراج کرد. این مسابقه با 81 ران به سود KKR به پایان رسید.

RCB اکنون در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز دوشنبه در استادیوم Chinnaswamy، بنگالورو، برابر Lucknow Super Giants قرار خواهد گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله