احتمال بازی KKR در بازی XI مقابل DC: جیسون روی جایگزین رحمان الله قرباز می شود؟

پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، نایت رایدرهای کلکته به دنبال پیروزی مقابل تیم بدون برد دهلی پایتخت هستند. افتتاحیه در دو بازی اخیر برای نایت رایدرها یک مشکل بوده است. با گرم کردن نیمکت جیسون روی، مدیران ممکن است فقط به این فکر کنند که به تیم انفجاری انگلیس فرصتی برای صدرنشینی بدهد، با این امید که شانس خود را در بازی مقابل دهلی تغییر دهند. روی که به عنوان جانشین شکیب الحسن وارد این تیم شد، هنوز در شانزدهمین دوره لیگ حضور ندارد.

KKR دوست دارد باخت مقابل سان رایزرز حیدرآباد را در خانه فراموش کند و به پیروزی در چند بازی ادامه دهد. کاپیتان آنها، نیتیش رانا، رانکو سینگ، مهاجم درجه متوسط، و آندره راسل، مهاجم هند غربی، توانایی ضربه زدن به بول‌بازهای دهلی کپیتالز، به رهبری آنریش نورجه و مستفیزر رحمان را دارند.

جیسون روی انگلیسی می تواند جای رحمان الله قرباز را در دروازه باز کند و N. Jagadeesan نگهدارنده ویکت باشد.

همچنین این اولین بازی سویاش شارما در سطح بزرگسالان در زمین خانگی اش خواهد بود.

با این حال، همه نگاه ها به Nitish و Rinku خواهد بود، دو بازیکن قدرتمندی که به همراه راسل و ونکاتش ایر خوش فرم، که تازه از قرن خود در برابر MI، هرچند در حال شکست است، برای سرگرم کردن جمعیت با ظرفیت حضور خواهند داشت.

ونکاتش ایر در فرم عالی برای کلکته بوده است و در آخرین بازی خود یک قرن گلزنی کرده است، اگرچه او کاملاً خوشحال نیست که خارج از بازی با یک “بازیکن تاثیرگذار” تعویض شود.

ونکاتش ایر، بازکننده نایت رایدر کلکته، احساس می‌کند که تاکید بر متخصصان به دلیل قانون پخش ضربه‌ای منجر به زمان کمتر بولینگ برای بازیکنان همه کاره شده است.

پس از عمل جراحی مچ پا، ایر در دو بازی از پنج بازی KKR، 83 را در مقابل گجرات تایتانز و 104 را در مقابل هندی های بمبئی شکست داد و در همه مسابقات به عنوان یک تعویض ضربه ای وارد زمین شد.

بازی احتمالی KKR XI در مقابل DC:رحمان الله گورباز/جیسون روی، ان جاگادیسان، ونکاتش ایر، نیتیش رانا، آندره راسل، رینکو سینگ، شاردول تاکور، سونیل نارین، اومش یاداو، لاکی فرگوسن، وارون سی وی، سویاش شارما

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله